به گزارش خبرنگار ایرنا ، یونس رنجکش روز دوشنبه در جلسه تودیع و معارفه رئیس اداره بهزیستی آستارا در فرمانداری این شهرستان افزود: سازمان بهزیستی ماموریت های متنوعی برای بهتر زیستن دارد و با اقشار مختلف مردم مرتبط است و مختص نیازمندان و مددجویان نیست.
وی با اشاره به اینکه کارکنان بهزیستی باید از ظرفیت های فرهنگی و اجتماعی آستارا استفاده کنند، اضافه کرد: ایجاد تحول در حوزه های اجتماعی ضروری است و برای پیشگیری از آسیب هایی نظیر طلاق و اعتیاد، نیازمند آموزش جامعه هدف هستیم.
وی اظهار کرد: کمک به هم نوع در آموزه های دینی به عنوان وظیفه دینی و انسانی مورد تاکید قرار گرفته و خدمت در بهزیستی به لحاظ اخلاقی بسیار با ارزش و برجسته است.
فرماندار آستارا با بیان اینکه یکی از موضوعات مهم در بهزیستی حرکت به سمت خودکفایی و ایجاد فضای امن اقتصادی و فرهنگی است، تصریح کرد: باید با سازماندهی و برنامه ریزی مناسب، زمینه اشتغال و کار فرهنگی جهت خودکفایی و بازگشت دوباره گروه های آسیب پذیر به جامعه فراهم شود و این امر نیازمند کمک مددکاران و مشاوران است.
رنجکش ادامه داد: بهزیستی به عنوان یک نهاد خدمات رسان، کارهای ارزشمندی برای اقشار نیازمند انجام داده و تلاش های کارکنان این مجموعه برای کاهش آسیب های اجتماعی قابل قدردانی است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: انتخاب مدیران بومی برای دستگاه های اجرایی شهرستان آستارا در دستور کار قرار دارد.
در ادامه این جلسه از تلاش های نازنین شهبازی تقدیر و فرشاد پورافقی به عنوان رئیس اداره بهزیستی آستارا معرفی شد.
بندر آستارا با 91 هزار نفرجمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد و 700 خانوار این شهرستان از خدمات حوزه امور اجتماعی و توانبخشی سازمان بهزیستی بهره مند هستند.
خبرنگار: یوسف هدایتی**انتشار دهنده: بابایی
7105 / 7124 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.