به گزارش خبرنگار ایرنا، رسول شمشادی روز شنبه در جلسه مجمع خیرین و واقفان دانشگاه فنی و حرفه ای  استان گیلان در رشت افزود: کار خیر تمام شدنی نیست، صدقه جاریست که بعد از مرگ انسان نیز مانا و پایدار است.

وی با بیان این که خیرین نقش مهمی در توسعه و پیشرفت در حوزه های مختلف فرهنگی، آموزشی و اجتماعی در کشور دارند، اظهار داشت: کارهای خیر خیرین و واقفان نیک اندیش در جای جای کشور مشاهده می شود.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان گیلان خاطر نشان کرد: در دانشگاه گیلان خدمات ارزشمند خیرین را شاهد هستیم و امیدواریم که این قشر یاریگر و کمک دانشگاه فنی و حرفه ای برای توسعه بیش از پیش این دانشگاه باشند.

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان گیلان نیز در این جلسه در سخنانی بیان داشت: خیرین انسان های شایسته، مومن و دلسوزند که در راه خیر قدم بر می دارند.

بهمن یعقوبی با اشاره به آیات و آحادیت قرآن کریم و تشریح اهمیت کارهای خیر و خداپسندانه خیرین و واقفان نیک اندیش خاطر نشان کرد: هر کسی که ذره ای کار خیر انجام دهد، خداوند پاداش آن را خواهد داد.

وی با بیان این که برای انجام کار خیر نیاز به مبالغ هنگفت نیست، تصریح کرد: با مبالغ کم هم می توان در کار خیر مشارکت داشت.

وی اظهار داشت: رضای خدا در کار خیر است و خیرین به دور از مسایل سیاسی فعالیت دارند.

جلسه مجمع خیرین و واقفان دانشگاه فنی و حرفه ای امروز شنبه با حضور ابراهیم صالحی عمران رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور در دانشکده فنی و حرفه ای شهید چمران رشت برگزار شد. 

 بر اساس آخرین آمار، هفت هزار و ۷۰۰ دانشجو در ۵۵ کد رشته تحصیلی کاردانی و ۳۳ کد رشته کارشناسی در دانشکده ها و آموزشکده های فنی و حرفه ای گیلان تحصیل می کنند.

۷۲۸۶/۲۰۰۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.