به گزارش خبرنگار ایرنا، ارسلان زارع روز شنبه همزمان با نخستین روز از هفته دولت در مراسم آغاز ویژه برنامه های هفته دولت در گلزار شهدای رشت پیروزی انقلاب اسلامی ایران و استمرار عزتمند آن را مرهون خون شهدا دانست و افزود: هفته دولت که مزین شده به نام اسوه های مدیریت در تراز نظام جمهوری اسلامی یعنی شهیدان رجایی و باهنر را گرامی می دارم و به روح بلند امام راحل(ره) و نیز شهدای انقلاب اسلامی سلام و درود می فرستم.

وی پیروزی انقلاب اسلامی ایران و استمرار عزتمند آن را مرهون خون شهدا دانست و هفته دولت را فرصتی مناسب برای بیان کارآمدی نظام و دولت آن هم در شرایط هجمه کنونی و برنامه گسترده بدخواهان مردم ایران خواند.

زارع خاطرنشان کرد: بیان خدمات انجام شده در دولت تدبیر و امید که از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران است، زمینه امیدآفرینی عموم مردم را فراهم و از ایجاد یاس در جامعه پیشگیری می کند.

سرپرست استانداری گیلان به افتتاح یک هزار و ۲۶ پروژه با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۵۳۶ میلیارد تومان در استان گیلان همزمان با هفته دولت اشاره و بیان کرد: افتتاح این میزان پروژه می تواند گواهی بر بطلان ادعاهای دشمنان مبنی بر وجود رکود و بحران در کشور باشد .

وی با اشاره به اینکه بیش از یک هزار میلیارد تومان از اجرای پروژه‌های مذکور با مشارکت بخش خصوصی است، این امر را  نشانگر اهتمام همه جانبه دولت و ملت و هم افزایی جمعی برای اعتلای ایران سربلند خواند.

زارع بیان داشت: یکی از مهمترین موضوعاتی که باید به آن توجه کرد، این است که در گیلان علاوه بر طرح های استانی، برخی پروژه ها همچون راه آهن رشت-قزوین به صورت ملی اجرا شده که بررسی اجمالی این موضوع نشان دهنده توجه دولت دوازدهم  به این استان است و به طور قطع پروژه های نیمه تمام دیگر نیز با همان عزم پیگیری می شوند تا در وقت ممکن و مناسب ، مورد استفاده مردم قرار گیرد.

سرپرست استانداری گیلان ضمن تقدیر از مشارکت مردم در روند توسعه استان و همراهی بخش خصوصی و تلاش های دستگاه‌های اجرایی خاطرنشان کرد: با تعامل، وفاق و همدلی خوبی که در گیلان وجود دارد و نیز تلاش های اصحاب رسانه باید با اطلاع رسانی گسترده از خدمات انجام شده و نمایش جلوه های کارآمدی دولت برای تقویت امید در ملت و تحکیم انسجام ملی تلاشی بیشتر کرد .

از دوم تا هشتم شهریور به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.

۷۲۹۶/۲۰۰۷/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.