به گزارش ایرنا، باب الله فتحی روز دوشنبه در آیین تکریم و معارفه مسئول حراست فرمانداری ویژه شهرستان ملایر، رعایت حقوق شهروندی، جلب رضایت خداوند و مردم در تمامی امور و ایجاد امیدواری در جامعه را از وظایف مهم مسئولان برشمرد.
فرماندار ویژه ملایر افزود: باید برای مدیرسازی تلاش بیشتری داشته باشیم تا هنگام جابجایی مدیران بتوانیم از نیروهای توانمند شهرستان استفاده کنیم.
وی ضمن تشریح اقدامات و برنامه های انجام شده طی چند ماه گذشته در این شهرستان، ثبت جهانی انگور دره جوزه ملایر را گامی مهم برشمرد و ابراز امیدواری کرد: با حضور نمایندگان سازمان خواربار و کشاوری ملل متحد (فائو) در 25 و 26 مهرماه، شاهد ثبت جهانی انگور ملایر باشیم.
فتحی با بیان اینکه ملایر در زمینه جذب تسهیلات اشتغالزایی خوب عمل نکرده است، ادامه داد: در این راستا طی ماه های گذشته پیگیری ها و حرکت های جدی انجام شد تا بتوانیم رتبه شهرستان را ارتقا دهیم.
فرماندار ویژه ملایر گفت: تاکنون کمتر از 30 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در این شهرستان جذب شده است که رضایت بخش نیست و این قول را می دهیم که طی ماه های آتی ملایر در صدر جدول جذب تسهیلات اشتغال قرار گیرد.
فتحی همچنین از زحمات و تلاش های «حسین پیرحیاتی» به عنوان فردی با اخلاق، پیگیر و دلسوز در حراست فرمانداری تقدیر و ابراز امیدواری کرد: مسئول جدید حراست فرمانداری ویژه ملایر که یکی از نیروهای مفید و موثر فرمانداری است، بتواند برای همدلی بیشتر مجموعه و در فضایی به دور از تنش تلاش کند.
مدیرکل حراست استانداری همدان نیز در این آیین گفت: در شرایطی که دشمن تمام توان خود را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به کار گرفته است، تکلیفی جز تقویت دولت تدبیر و امید و امیدواری مردم نداریم.
مصطفی آزادبخت اظهار داشت: همه باید برای تقویت دولت تدبیر و امید که مورد تایید و پشتیبانی رهبر معظم انقلاب است، تلاش کنیم.
وی تاکید کرد: نباید مردم که صاحبان اصلی انقلاب هستند، دلسرد و ناامید شوند، این یک تکلیف برای همه مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی بویژه مسئولان حراست است.
آزادبخت ادامه داد: استکبار جهانی و صهیونیست چون نمی توانند تعرضی به نظام جمهوری اسلامی داشته باشند، در صدد دلسرد و ناامید کردن مردم هستند و می خواهند با تحریم های اقتصادی، فضای مجازی و سرمایه گذاری های کلان به مردم و نظام ما ضربه بزنند.
وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی سد راه دشمنان است و آنها این قدرت و اقتدار ما را برنمی تابند، خاطرنشان کرد: دشمنان می خواهند ما را در داخل مشغول کنند تا آثار انقلاب اسلامی ایران در دنیا کمرنگ و ضعیف شود، اما نهضت های آزادی بخش به تاسی از انقلاب اسلامی در برابر دشمنان ایستاده اند.
مدیرکل حراست استانداری همدان جایگاه فرمانداری ها را بسیار رفیع و حساس برشمرد و افزود: فرمانداری ها و بخشداری ها با جلب رضایت مندی مردم و ارایه خدمات مطلوب، باید الگو و شاخصی برای سایر دستگاه های اجرایی باشند.
آزادبخت با اشاره به جایگاه خطیر و تکلیف مهم مسئولان حراست فرمانداری ها، بر لزوم رصد تمامی اطلاعات و رعایت عدالت و منطق در انجام وظیفه تاکید کرد و ادامه داد: مسئول حراست باید خود در جلب رضایت مندی مردم و برخورد همراه با منطق و اخلاق پیشتاز باشد.
آزادبخت ضمن تقدیر از زحمات 2 ساله «حسین پیرحیاتی» مسئول سابق حراست فرمانداری ویژه ملایر، وی را فردی متعهد، با اخلاق و قابل اطمینان به فرمانداری دانست و افزود: وی در این مدت ضمن رعایت حقوق مردم کمک های فراوانی به فرمانداری داشت.
وی ابراز امیدواری کرد: «محمد زنگنه» مسئول جدید حراست فرمانداری ویژه ملایر نیز که از افراد باتقوا و متعهد این فرمانداری است، بتواند ضمن ارزیابی خوب مسایل، پیشنهادهای اصلاحی نیز داشته باشد.
7528/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.