فرمانده دریابانی استان بوشهر گفت: امسال تاکنون در مجموع کشفیات قاچاق کالا و  موادمخدر توسط نیروهای دریابانی در این استان ۵۸ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش نشان می‌دهد.

سردارولی الله رضایی‌ نژاد روز پنجشنبه در آئین تجلیل از خبرنگاران استان بوشهر افزود:همچنین میزان کشفیات سوخت قاچاق در حوزه دریابانی امسال نیز در چهارماه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال  ۱۳ درصد نسبت افزایش یافته است.

وی بیان کرد: امروز با تلاش نیروهای دریابانی همانگونه که خشکی برای قاچاقچیان ناامن است با رصد اطلاعاتی، خلیج فارس و سواحل استان بوشهر نیز برای سودجویان موادد مخدر، کالا و سوخت پرخطر شده است.

رضایی نژاد گفت: احساس امنیت در جامعه  بخشی از حوزه تامین امنیت است که اصحاب رسانه در تامین آن نقش اساسی دارند.

فرمانده دریابانی استان بوشهر اضافه کرد: در سایه نظام جمهوری اسلامی همه دست در دست هم برای ایجاد احساس امنیت در جامعه تلاش می‌کنند و در این بین خبرنگاران در صف مقدم مقابله با جبهه رسانه‌ای بدخواهان نظام اسلامی قرار دارند.

رضایی‌ نژاد گفت: اطلاع رسانی به هنگام فعالیت‌ نیروهای نظامی، انتظامی و افزایش احساس امنیت در جامعه مایه پشت‌ گرمی حافظان مرزهای زمینی، دریایی و هوایی کشور است.

وی اضافه کرد: با اطلاع رسانی مناسب از موفقیت‌های کارگزاران نظام از سوی خبرنگاران انقلابی، اخبار منفی بدخواهان نظام اسلامی خنثی می‌شود.

۶۰۴۷/۶۰۴۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.