عضو شورای شهر رشت گفت: افراد زیادی تلاش کردند تا شورای شهر رشت در آستانه انحلال قرار بگیرد و برای این کار از هیچ تلاشی دریغ نکردند.

به گزارش ایلنا از رشت، اسماعیل حاجی‌پور عضو شورای شهر رشت با تشریح روند استعفای مسعود نصرتی و انتخاب ناصر حاج محمدی به عنوان شهردار رشت، بیان داشت: متاسفانه بنا به دلایلی افراد توانمند داخلی حاضر به پذیرفتن جایگاه شهرداری رشت نشدند و در حال حاضر فردی غیر بومی و البته با تحصیلات عالیه و کارنامه عملکردی مشخص توسط اعضای شورا به عنوان شهردار رشت انتخاب شد.

وی افزود: حاج محمدی حدود یک ماه است که کار خود را در شهرداری رشت آغاز کرده و برای قضاوت عملکرد ایشان هنوز زود است و باید به او فرصت بیشتری بدهیم.   حاجی پور با بیان اینکه باید به شعار اتحاد در شورا برای رفع مشکلات شهر و شهروندان تحقق بخشیم، اذعان داشت: افراد زیادی تلاش کردند تا شورای شهر رشت در آستانه انحلال قرار بگیرد و برای این کار از هیچ تلاشی دریغ نکردند.   عضو شورای اسلامی شهر رشت ضمن تاکید بر تکریم ارباب رجوع و کاهش بروکراسی اداری در شهرداری، بیان داشت: انتظار ما بر آن است که شهردار رشت سند نظام صرفه جویی را به شورای شهر جهت تصویب ارائه نماید و شهرداری نیز می بایست در بسیاری از مباحث صرفه جویی کند.   حاجی پور همچنین با بیان اینکه برای شفاف سازی صریح برای شهروندان باید چارچوبی مدون و یک نظام اجرایی شود، تاکید کرد: این امر سبب ایجاد اعتماد مجدد میان شهروندان و حوزه مدیریت شهری خواهد شد.   وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در خصوص صدور پروانه ساخت و ساز در زمین های نسقی، اظهار داشت: این موضوع در حال حاضر به مراحل خوبی رسیده و امیدواریم با تحقق آن مشکلات موجود در این زمینه برطرف شود.   حاجی‌پور در پایان با تاکید بر اینکه ممیزی املاک جزو منابع درآمدی شهرداری رشت است، تاکید کرد: افزایش ملاقات های مردمی اعضای شورا با همراهی مدیران کل دیگر دستگاه ها و مدیران شهرداری سبب ایجاد آرامش میان مردم خواهد شد و با حضور در محلات کم برخوردار می‌توان گامی موثر برای رفع دغدغه‌های آنان برداشت.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.