به گزارش روز دوشنبه خبرنگار ایرنا، با انجام هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ دسته دوم کشور و فقط یک هفته مانده به پایان این رقابت ها ، وضعیت تیم های اول و دوم گروه اول این مسابقات مشخص شد.
با توجه به این امر، تیم فوتبال داماش گیلان که در گروه اول این مسابقات حضور دارد، با برتری در هفته بیست و پنجم این رقابت ها ، عنوان دومی خود را در این گروه مسجل کرد و به مرحله حذفی (پلی آف) راه یافت تا با انجام یک بازی رفت و برگشت با تیم دوم گروه دوم این رقابت ها ، شانس صعود به مسابقات لیگ دسته اول را داشته باشد.
تیم فوتبال داماش گیلان در هفته بیست و پنجم این رقابت ها در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف تیم خوشه طلایی ساوه دارنده رتبه اول این گروه قرار گرفت و در نهایت موفق به غلبه بر حریف قدرتمندش شد.
در جریان این مسابقه تیم فوتبال داماش گیلان با حمایت طرفدارانش توانست با نتیجه 2 بر صفر تیم قدرتمند خوشه طلایی ساوه را شکست دهد تا پس از این تیم، در رتبه دوم گروه خود قرار گیرد.
هم اینک نیز تیم فوتبال داماش گیلان منتظر است تا با انجام هفته پایانی رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور، وضعیت تیم دوم گروه دوم این رقابت ها مشخص شود تا داماشی ها حریف خود را برای صعود به لیگ دسته اول بشناسند.
تیم های دوم گروه های اول و ودم رقابت های لیگ دسته دوم کشور یک بازی رفت و برگشت با هم انجام خواهند داد که در نهایت تیم برتر مجموع دو دیدار رفت و برگشت ، به رقابت های لیگ دسته اول صعود خواهد کرد.
با توجه به این امر ، تیم فوتبال داماش گیلان 180 دقیقه با صعود به رقابت های لیگ دسته اول فاصله دارد و طرفداران این تیم امیدوارند که داماشی ها که به دیدار نهایی جام حذفی کشور نیز صعود کرده اند، بتوانند در مرحله پلی آف با قدرت ظاهر شده و به لیگ دسته اول صعود کنند.
اما تیم فوتبال چوکا تالش دیگر نماینده استان گیلان در رقابت های لیگ دسته دوم که به همراه داماش گیلان در گروه اول این مسابقات قرار دارد، در هفته بیست و پنجم این رقابت ها برابر حریف خود ظاهر نشد تا نتیجه این بازی سه بر صفر به سود حریف تیم چوکا اعلام شود.
چوکایی ها که در دور رفت این رقابت ها با قدرت ظاهر شده بودند و یکی از امیدهای صعود به رقابت های لیگ دسته اول محسوب می شدند، در دور برگشت نتوانستند همانند دور رفت ظاهر شده و هم اینک تا یک هفته مانده به پایان این رقابت ها در مکان هفتم جدول قرار دارد.
با توجه به شرایط جدول رده بندی این تیم که فرصت حضور در مرحله پلی آف را از دست داده بود و از طرف دیگر سهمیه خود را در این رقابت ها حفظ کرده ، در هفته بیست و پنجم برابر حریفش ظاهر نشد تا در هفته پایانی در یک بازی خانگی به مصاف رقیبش برود.
تا پایان هفته بیست و پنجم رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور و در گروه اول، تیم خوشه طلایی ساوه با 51 امتیاز در رتبه اول قرار دارد و عنوان نخست خود را در این گروه مسجل کرد، تیم داماش گیلان نیز با 47 امتیاز در رتبه دوم است و این تیم نیز این رتبه را برای خود مسجل کرده و به مرحله حذفی صعود کرد، تیم فوتبال فولاد نوین اهواز با 42 امتیاز سوم است و چوکا نیز با 31 امتیاز در رتبه هفتم قرار دارد.
اما تیم فوتبال شهرداری فومن دیگر نماینده استان گیلان در رقابت های لیگ دسته دوم کشور که در گروه دوم این رقابت ها قرار دارد، در هفته بیست و پنجم این مسابقات در گچساران به مصاف تیم نفت و گاز این شهر رفت که در نهابت با نتیجه سه بر صفر مغلوب حریف خود شد.
شهرداری فومن که دور برگشت این مسابقات را بسیار خوب شروع کرد و تا رتبه چهارم جدول نیز صعود کرده بود، در چند هقته اخیر نتوانست نتایج خوبی را کسب کند و در انی دیدار نیز حرفی برای گفتن نداشت و با سه گل مغلوب نفت و گار گچساران شد.
تیم فوتبال شهرداری فومن تا پایان هفته بیست و پنجم این رقابت ها نیز با 27 امتیاز در مکان دهم جدول رده بندی گروه دوم این رقابت ها قرار گرفت و این تیم گرچه نتوانست شانس حضور در رقابت های لیگ دسته اول را کسب کند اما سهمیه خود را در این دوره از مسابقات حفظ کرد.
در رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور ، 28 تیم در دو گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم رقابت می کنند که در نهایت تیم های اول هر گروه به صورت مستقیم و برنده تیم های دوم نیز به رقابت های لیگ دسته اول صعود می کنند.
استان گیلان سه نماینده در رقابت های لیگ دسته دوم کشور دارد که تیم های داماش گیلان و چوکا تالش در گروه اول و تیم شهرداری فومن در گروه دوم این رقابت ها قرار دارند.
7285
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.