به گزارش خبرنگار ایرنا در این دیدار که عصر سه شنبه برگزار شد ، تیم فوتبال داماش گیلان موفق شد در یک بازی برتر با نتیجه دو بر صفر برابر مقاومت تهران به پیروزی دست یابد تا همچنان یکی از مدعیان صعود به لیگ دسته اول باشد.
این مسابقه ، از هفته بیست و دوم رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور، در ورزشگاه سردارجنگل رشت، در یک هوای نیمه ابری و در حضور نزدیک به سه هزار تماشاگر برگزار شد.
در جریان نیمه اول این دیدار، تیم داماش گیلان با حمایت طرفدارانش بازی را هجومی آغاز کرد و به یک گل زودهنگام دست یافت که علی آل کثیر مهاجم گلزن این تیم موفق شد در دقیقه 14 اولین گل تیمش را به ثمر برساند تا نیمه اول داماشی ها با پیروزی به رختکن بروند.
در نیمه دوم نیز تیم داماش گیلان همانند نیمه اول بر بازی تسلط داشت و چند موقعیت مناسب گلزنی نیز بدست آورد و سرانجام علی آل کثیر موفق شد در دقیقه 72 دومین گل خود و تیمش را به ثمر برساند تا تیم داماش از بابت پیروزی در این دیدار و کسب هر سه امتیاز مطمئن شود.
تیم فوتبال داماش گیلان با توجه به این پیروزی ، تا پایان هفته بیست و دوم رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم با کسب 43 امتیاز پس از خوشه طلایی ساوه در مکان دوم و تیم مقاومت تهران نیز با 36 امتیاز در رتبه سوم گروه اول این رقابت ها قرار دارند.
در رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور با حضور 28 تیم در دو گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند که در نهایت تیم های اول هر گروه به صورت مستقیم و برنده تیم های دوم نیز به لیگ دسته یک صعود می کنند.
استان گیلان سه نماینده در رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور دارد که تیم های داماش گیلان و چوکا تالش در گروه اول و تیم فوتبال شهرداری فومن در گروه دوم این مسابقات قرار دارند.
2007/7285
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.