سیامک فراهانی روز شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا در رشت اظهار داشت: البته با وجود روند کسب پیروزی های خود بسیار خوشحالم و تمام هدف و تمرکز ما روی کیفت کار است تا بتوانیم در ادامه نیز، این روند خود را حفظ کنیم.
وی با اشاره به بازی داماش در قزوین خاطرنشان کرد: در این دیدار نیز باید کاری را که در نظر داشتیم انجام می دادیم که خوشبختانه موفق به این امر شدیم و برابر تیم کاسپین قزوین پیروز شدیم.
وی افزود: در این دیدار نیز بازیکنان داماش زحمات زیادی کشیدند و بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشتند و سرانجام موفق شدیم 2 گل به ثمر برسانیم و هر سه امتیاز این بازی خارج از خانه را کسب کنیم.
وی در ادامه گفت: ما یک بازی سخت طی هفته جاری در رشت برابر مقاومت تهران داریم و با توجه به شرایط جدول رده بندی، ما نیازمند پیروزی در این بازی سخت هستیم و باید هر سه امتیاز این دیدار خانگی را کسب کنیم.
وی اضافه کرد: خوشبختانه تمامی بازیکنان ما از آمادگی خوبی برخوردار هستند و فاصله بازیکنان با هم بسیار کم است و برای انتخاب 11 نفر نیز گاهی اوقات دچار مشکل می شویم که این امر نیز یکی از نقاط قوت داماش محسوب می شود.
سرمربی داماش گیلان بیان کرد: البته در دیدار برابر مقاومت تهران از وجود محمد مختاری کاپیتان خود محروم هستیم اما سایر بازیکنان تیم در آمادگی کامل بسر می برند و امیدوارم با حمایت طرفداران خود در این بازی نیز به پیروزی برسیم.
تیم فوتبال داماش گیلان تا پایان هفته بیست و یکم رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم با کسب 40 امتیاز پس از تیم خوشه طلایی ساوه در مکان دوم و تیم مقاومت تهران نیز با 36 امتیاز در رتبه سوم گروه اول این رقابت ها قرار دارند.
رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور با حضور 28 تیم در دو گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند که در نهایت تیم های اول هر گروه به صورت مستقیم و برنده تیم های دوم نیز به لیگ دسته یک صعود می کنند.
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.