سیامک فراهانی روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: امیدواریم که با تداوم روند رو به رشد خود بتوانیم به هدف اصلی دست یابیم و به رقابت های لیگ دسته یک صعود کنیم.
وی پس از پیروزی پر گل تیمش برابر استقلال اهواز افزود: بازیکنان داماش در دیدار برابر استقلال اهواز کیفیت فنی خوبی را ارایه و توانستند نتیجه شکست هفته گذشته را با یک پیروزی خوب جبران کنند.
وی ادامه داد: در بحث تاکتیکی از بازیکنان خیلی راضی هستم چون آنان دستورات کادر فنی را به خوبی در زمین مسابقه اجرا کردند و توانستند روز خوبی را پشت سر بگذارند.
سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان اضافه کرد: امیدوارم که در بازی های آینده نیز بتوانیم این روند خوب خود را ادامه و نتایج قابل قبولی کسب کنیم تا در انتهای مسابقات جواز حضور در رقابت های لیگ دسته اول کشور را بدست آوریم.
وی در ادامه اضافه کرد: البته از ابتدا نیز اولویت اصلی مسئولان تیم فوتبال داماش گیلان صعود به لیگ دسته اول بود و به نظرم کمترین حق این هوادارانی که در سرما و در زیر باران تیم را تشویق و حمایت می کنند ، صعود به لیگ یک است.
فراهانی در مورد ادامه رقابت های جام حذفی کشور نیز خاطرنشان کرد: خوشبختانه تاکنون در رقابت های جام حذفی نتاج خوبی کسب کرده ایم و در این رقابت ها تاکنون در هر مرحله و با هر حریفی که بازی کرده ایم ، با تمام توان خود کار کرده و با زحمت کشیدن تا مرحله یک چهارم نهایی پیش آمده ایم.
تیم فوتبال داماش گیلان که عصر دوشنبه در هفته ششم رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف تیم استقلال اهواز رفت ، با نتیجه پرگل شش بر یک حریفش را شکست داد و با کسب هفت امتیاز از چهار مسابقه در مکان پنجم جدول رده بندی گروه اول این رقابت ها قرار دارد.
در رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور ، 26 تیم در دو گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند که در نهایت تیم های اول هر گروه و برنده تیم های دوم به رقابت های لیگ دسته اول کشور صعود می کنند.
استان گیلان سه نماینده در رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور دارد که تیم های فوتبال چوکا تالش و داماش گیلان در گروه اول و تیم شهرداری فومن در گروه دوم این دوره از رقابت ها حضور دارند.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.