وحید بیاتلو روز شنبه پیش از دیدار با مس کرمان از هفته ششم رقابت های لیگ دسته یک باشگاه های کشور /جام آزادگان/ در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پس از 2 روز اردوی تمرینی در تهران روز جمعه گذشته وارد شهر کرمان شده ایم و برای برگزاری این دیدار آماده ایم.
وی با اشاره به اینکه تمان بازیکنان تیم 90 ارومیه از آمادگی جسمی و روحی خوبی برخوردار هستند، بیان کرد: آنالیز خوبی از نفرات تیم حریف انجام شده است و اگر بازیکنان بتوانند نکات توصیه شده را در داخل زمین به کار ببندند، می توانیم پیروز از میدان خارج شویم.
وی ادامه داد: طی 2 هفته گذشته بازی های قابل قبولی مقابل شهرداری تبریز و اکسین البرز انجام داده ایم و پس از کسب 2 امتیاز ارزشمند با روحیه خوبی به مصاف تیم مس کرمان می رویم.
سرمربی تیم فوتبال 90 ارومیه گفت: این تیم مسیر سختی در ادامه دیدارهای لیگ دسته یک کشور پیش رو دارد و اگر مورد حمایت مسوولان قرار نگیرد، احتمال سقوط به دسته پایین تر دور نیست.
بیاتلو افزود: تیم فوتبال 90 ارومیه هفته آینده در جریان دور چهارم مسابقات جام حذفی کشور نیز حضور دارد و برای حفظ جایگاه خود در سطح اول فوتبال کشور به مصاف پرسپولیس تهران می رود که یکی از دیدارهای جذاب و دیدنی جام حذفی خواهد بود.
به گزارش ایرنا تیم 90 ارومیه تا پایان هفته پنجم رقابت ها با کسب 2 امتیاز در جایگاه چهاردهم قرار دارد.
امسال پس از گذشت سه دهه بار دیگر با حضور تیم 90 ارومیه در لیگ دسته یک کشور، فوتبال ارومیه جان تازه ای به خود گرفته ولی این تیم برای بقا در جام آزادگان نیازمند حمایت همه جانبه مسوولان آذربایجان غربی است.
7156/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.