به گزارش خبرنگار ایرنا این مسابقه جمعه شب در چارچوب هفته دوم رقابت های فوتبال ساحلی لیگ برتر قهرمانی باشگاه های کشور در زمین مجموعه ساحلی غدیر بندرعباس برگزار شد.
در این مسابقه که جمعی از مسئولان اجرایی و ورزشی و تماشاگران علاقمند به تماشای آن نشسته بودند، تیم ملوان بندرگز در وقت نخست با گل های وحید المهدی قلی پور و بهزاد عرب پیش افتاد.
میزبان برای جبران گل های خورده دست به حمله گسترده در وقت دوم زد اما نتوانست نتیجه ای کسب کند، در وقت سوم تیم شهرداری با یک بازی منطقی به هدف خود رسید.
ابتدا روی ضربه ایستگاهی توسط دروازه بان خود منصور مدارایی به گل دست یافت و در ادامه این بازی و در پی یک ضد حمله مصطفی خاقانی گل دوم برای این تیم به ثمر رسید.
تیم ملوان بندرگز که برای پیروزی به بندرعباس آمده بود در دقایق پایانی روی ضربه ایستگاهی سر گروه خود میلاد درزی به گل سوم دست یافت تا این تیم از استراحت هفته نخست خود بهترین بهره را ببرد و با سه امتیاز این شهر را ترک کند.
لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور در فصل جاری با حضور تیم های شاهین خزر رودسر، شهرداری تبریز، پارس جنوبی بوشهر، یاران نجف آباد اصفهان، شهریار ساری، شهید جهان نژادیان آبادان، ایفا سرام اردکان، پیام کویر اردکان، گلسا پوش یزد، ملوان بندرگز و شهرداری بندرعباس پیگیری می شود.
3219/6048
خبرنگار: حسین نارنجی نسب- عزت الله معمارباشی ** انتشار دهنده: خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.