علی رحمیی جمعه شب پس از برتری ایفاسرام اردکان بر مقاومت گلساپوش یزد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تیم مقاومت گلساپوش یزد از تیم های مطرح و مدعی لیگ برتر است و در این دیدار بازی خوب را به نمایش گذاشت.
وی با بیان اینکه گلساپوش الگوی خوبی برای تیم های فوتبال ساحلی است، گفت: بازیکنان ما در دیدار با مقاومت گلساپوش طبق برنامه بازی کردند و هوشمندانه این دیدار نزدیک را کنترل و به پیروزی رسیدند.
رحیمی گفت: همه مسابقات امسال مهم است و امیدواریم بتوانیم با ارائه بازی های خوب و فنی دل هواداران و علاقمندان خود را شاد کنیم .
سرمربی تیم فوتبال ساحلی مقاومت گلساپوش یزد نیز به ایرنا گفت: بازیکنان ما در طول مسابقه در برابر تیم ایفاسرام تلاش خود را انجام دادند ولی روند بازی به نفع ما نبود و متحمل شکست شدیم.
مهدی میرشمسی افزود: دو تیم مقاومت گلساپوش یزد و ایفاسرام اردکان بازی خوبی را به نمایش گذاشتند ولی درخشش دروازه بان تیم ایفاسرام مانع از پیروزی تیم ما شد.
وی ادامه داد: زمانی گل سوم را دریافت کردیم که فرصتی برای جبران نبود ولی قطعا مسابقات آینده خود را در ادامه لیگ برتر ساحلی باشگاه های ایران جدی خواهیم گرفت.
در هفته دوم لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه های کشور جمعه شب تیم ساحلی ایفا سرام اردکان در ورزشگاه سلمان محله محمود آباد یزد تیم گلساپوش را 3 بر 2 شکست داد.
تیم های مقاومت گلساپوش یزد و ایفاسرام و کویر اردکان سه نماینده استان در لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه های کشور در فصل جاری هستند.
7536/ 6014/ خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: کاظم شاملو
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.