به گزارش خبرنگار ایرنا ، این دوره آموزشی با هدف آشنایی داوران فوتبال لیگ برتر کشور به آخرین تغییرات قوانین داوری فیفا از یکشنبه هفته جاری با حضور 80 داور و 20 ناظر بازی ها در مجموعه اردوگاه امام رضا (ع) شهرستان رامسر آغاز شده بود.
رییس فدراسیون فوتبال در حاشیه اختتامیه این دوره آموزشی به خبرنگار ایرنا گفت : برای داشتن تیم های ملی خوب و قوی باید ازتیم های پایه ای و مدراس فوتبال شروع نماییم البته گروهی دارای مجوز و برخی فاقدمجوز هستندکه باید نظارت ها جدی ترو جلوی سودجویی ها نیز گرفته شود.
مهدی تاج افزود : در صورت برنامه ریزی از پایه می توانیم بازیکنان خوبی برای تیم های کشور تربیت کنیم.
وی در خصوص محرومیت های ناشی از تماشاگران نیز گفت: تماشاچی برای ما یک فرصت است که گاهی به تهدید تبدیل می شود همه اعم از باشگاهها، کانون هواداران و ... باید تلاش کنند تا جلوی برخی از حرکات ناشایست تماشاگرنما ها گرفته شود .
وی شهرستان رامسر را با توجه به شرایط آب و هوایی مناسب برای میزبانی اردوهای تیم ملی عالی دانست و گفت : خیلی ازتیم های لیگ برتر این شرایط عالی را نمی شناسند که البته باید زیر ساخت های لازم برای مجموعه ورزشی خصوصا امام رضا(ع) در این شهرستان برای حضور تیم ها در این شهرستان فراهم شود.
تاج افزود: خوشحالیم که کمیته داوران و دپارتمان داوری فدراسیون برای اولین بارداوران راگردهم آورد و یک مدرس صاحب نام فیفا نیز حضور داشت.
وی همچنین در خصوص تیم فوتسال گفت : ایران ،ایتالیا و برزیل جزو بهترین های فوتسال دنیا هستند و باید برای حضور پرقدرت در مسابقات جهانی برنامه ریزی ویژه ای صورت گیرد.
در این دوره اموزشی پتروگالان مدرس برجسته فیفا نیزحضور داشت.
خبرنگار : عباس احمدی ماچیانی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
/1602/7515/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.