مدیر رسانه ای تیم فوتبال داماش گیلان روز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دیدار این دو تیم در هفته بیست و پنجم رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور ، عصر فردا بیستم فروردین ماه در ورزشگاه سردارجنگل رشت برگزار می شود.
میثم محبوب ادامه داد: این دیدار از اهمیت ویژه ای برای داماش گیلان برخوردار است چون نه تنها با تیم صدرنشین باید به رقابت بپردازد، بلکه با پیروزی در این بازی سخت، می تواند جایگاه دومی خود را در جدول مسجل کند و شانس صعود به لیگ دسته اول را داشته باشد.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به حساسیت این دیدار و طی هماهنگی های انجام شده با هیات فوتبال استان گیلان، تماشای مسابقه رایگان است و امیدواریم طرفداران داماش از این بازی استقبال خوبی داشته باشند.
تا پایان هفته بیست و چهارم رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم و دو هفته مانده به پایان این مسابقات، تیم خوشه طلایی ساوه با کسب 51 امتیاز در صدر جدول و داماش گیلان با 44 امتیار در مکان دوم گروه اول این رقابت ها قرار دارند.
در رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور، 28 تیم در دو گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند که در نهایت تیم های اول هر گروه به صورت مستقیم و برنده تیم های دوم نیز به رقابت های لیگ دسته اول صعود می کنند.
استان گیلان سه نماینده در رقابت های لیگ دسته دوم باشگاه های کشور دارد که تیم های داماش گیلان و چوکا تالش در گروه اول و تیم شهرداری فومن در گروه دوم این مسابقات حضور دارند.
7285 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.