مازیار غلامی عصر یکشنبه در گفت وگو با ایرنا بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده تضعیف جریانات جنوبی و نفوذ تدریجی سامانه بارشی و سرد به منطقه است که بر این اساس طی امروز با آغاز فعالیت موج ناپایدار، افزایش ابر و مه آلود بودن هوا، بتدریج بارندگی و وزش باد (پاره ای نقاط شدید) و همچنین روند کاهش دما تا سه روز آینده پیش بینی می شود.
وی ادامه داد: علاوه بر این از اواخر وقت امشب برای ارتفاعات بارش برف و کولاک مورد انتظار است و این موج بارشی تا اوایل چهارشنبه به تناوب در استان فعال خواهد بود.
غلامی آسمان امروز گیلان را کمی تا نیمه ابری، بعضی نقاط ابری و مه آلود، کاهش نسبی دما، بتدریج بارندگی و وزش باد ، عصر و شب بعضی نقاط شدید ، اواخر وقت ارتفاعات بالاتر از 1500 متر بارش برف عنوان و برای فردا (دوشنبه) نیز آسمان استان را ابری و مه آلود، کاهش دما، بارندگی و وزش باد (پاره ای نقاط شدید)، ارتفاعات بارش برف، عصر و شب کاهش ناپایداری پیش بینی کرد.
به گفته سرپرست اداره پیش‌بینی و هشدار اداره‌کل هواشناسی گیلان، بیشینه دمای استان طی شبانه روز گذشته با 27 درجه مربوط به ایستگاه هواشناسی کشاورزی رشت و کمینه دمای استان برای فردا با صفر درجه مربوط به دیلمان و جیرنده است.
وی بیشینه دمای امروز رشت را نیز 14 درجه و کمینه دمای فردای مرکز گیلان را نیز هفت درجه ذکرکرد.
7296/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.