مازیار غلامی روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا بیان داشت: نقشه های هواشناسی نشان دهنده فعالیت سامانه بارشی طی امروز در منطقه است که بر این اساس ابرناکی و مه آلود بودن هوا، بارندگی و وزش باد، کاهش دما و برای ارتفاعات بالادست بارش برف مورد انتظار است.
وی ادامه داد: از پنجشنبه شب با توجه به تقویت موج ناپایدار، شرایط برای تشدید بارش، کاهش نسبی دما ، وزش باد (بعضی نقاط شدید) و برای ارتفاعات بالاتر از یک هزار و 200 متر بارش برف و کولاک تا عصر جمعه فراهم می شود.
غلامی آسمان امروز گیلان را نیمه ابری تا ابری و مه آلود، بعضی ساعت ها بارندگی و وزش باد، کاهش دما، ارتفاعات بالادست بارش برف، اواخر وقت کاهش ناپایداری عنوان و برای فردا (پنجشنبه) نیز آسمان استان را نیمه ابری تا ابری و مه آلود، بعضی ساعت ها بارندگی و وزش باد بویژه طی شب پاره ای نقاط شدید، اواخر وقت ارتفاعات بالادست بارش برف پیش بینی کرد.
وی بیشینه دمای گیلان طی شبانه روز گذشته را با 20 درجه مربوط به منجیل و کمینه دمای استان را با یک درجه مربوط به ماسوله، دیلمان و جیرنده ذکر کرد.
سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان بیشینه دمای امروز رشت را نیز 12 و کمینه دمای فردای مرکز استان را هفت درجه عنوان کرد.
7296/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.