مازیار غلامی روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا بیان داشت: نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار سامانه به طور غالب پایدار در منطقه است که بر این اساس طی امروز جوی پایدار همراه با افزایش نسبی دما، وزش باد جنوبی بویژه ارتفاعات و دامنه ها ، عصر و شب افزایش ابر و اواخر وقت رگبار پراکنده پیش بینی می شود.
وی ادامه داد: از فردا با ورود تدریجی سامانه بارشی به منطقه، شرایط برای افزایش ابر و کاهش دما، بارندگی و وزش باد (بعضی نقاط شدید) ، در بعضی نقاط جلگه ای احتمال مخلوط برف و باران و در ارتفاعات و دامنه ها بارش برف تا اوایل صبح چهارشنبه مهیاست و از چهارشنبه تا پایان هفته، جوی به طور غالب پایدار و روند افزایش دما در منطقه مورد انتظار است.
سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان آسمان امروز را صاف تا قسمتی ابری، وزش باد جنوبی بویژه در ارتفاعات و دامنه ها ، عصر و شب افزایش ابر و اواخر وقت احتمال رگبار پراکنده عنوان و برای فردا نیز آسمان استان را ابری و مه آلود، کاهش دما، بارندگی و وزش باد (بعضی نقاط شدید) ، ارتفاعات و دامنه ها بارش برف، اواخر وقت کاهش ناپایداری پیش بینی کرد.
غلامی بیشینه دمای گیلان طی شبانه روز گذشته را 12 درجه مربوط به منجیل، رودسر و لاهیجان و کمینه دمای استان را با دو درجه زیرصفر مربوط به دیلمان، ماسوله و جیرنده ذکرکرد.
سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان بیشینه دمای امروز رشت را نیز 16 و کمینه دمای فردای مرکز استان را چهار درجه عنوان کرد.
7296/2007/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.