مازیار غلامی در گفت وگو با ایرنا بیان داشت: بررسی الگوهای پیش یابی هواشناسی نشان دهنده نفوذ سامانه بارشی و سرد از عصر امروز به منطقه است بنابراین به تدریج با شمالی شدن جریانات، شرایط برای ابرناکی، مه آلود بودن هوا، بارندگی و وزش باد (پاره ای نقاط گاهی شدید) ، روند کاهش دما و احتمال رعد و برق تا دوشنبه فراهم می شود.
وی ادامه داد: همچنین از اواخر وقت امشب برای ارتفاعات، بارش برف و کولاک مورد انتظار است ضمن اینکه طی فردا (یکشنبه) با توجه به تقویت ناپایداری، بارش ها در برخی نقاط استان از شدت بیشتری برخوردار است.
سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان آسمان امروز را قسمتی ابری تا ابری و مه آلود، بتدریج بارندگی و وزش باد بویژه طی عصر و شب، طی شب کاهش نسبی دما، اواخر وقت ارتفاعات بارش برف عنوان و برای فردا (یکشنبه) نیز آسمان استان را ابری و مه آلود، کاهش دما، بارندگی و وزش باد (پاره ای نقاط شدید) ، ارتفاعات و دامنه ها بارش برف پیش بینی کرد.
غلامی بیشینه دمای استان طی شبانه روز گذشته را با 20 مربوط به مربوط به منجیل و کمینه دمای فردا را با صفر درجه مربوط به ماسوله، جیرنده و دیلمان ذکر کرد.
وی بیشینه دمای امروز رشت را 13 درجه و کمینه دمای فردای مرکز استان را نیز شش درجه عنوان کرد.
7296/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.