مازیار غلامی روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا بیان داشت: نقشه های هواشناسی نشان دهنده فعالیت سامانه بارشی در منطقه است بنابراین طی امروز، آسمان ابری و مه آلود، بارندگی و وزش باد (بعضی نقاط شدید) و برای ارتفاعات و دامنه ها بارش برف و کولاک پیش بینی می شود.
وی ادامه داد: با توجه به کاهش دما برای اواخر وقت سه شنبه تا اوایل صبح فردا (چهارشنبه) ، در بعضی نقاط جلگه ای احتمال بارش مخلوط برف و باران مورد انتظار است ولی بتدریج از چهارشنبه تا اوایل هفته آینده، هوای به طور غالب پایدار و روند افزایش دما پیش بینی می شود.
غلامی آسمان امروز گیلان را ابری و مه آلود، کاهش دما، بارندگی و وزش باد (بعضی نقاط شدید) ، ارتفاعات و دامنه ها بارش برف، عصر و شب کاهش ناپایداری عنوان و برای فردا نیز آسمان استان را نیمه ابری تا ابری، بارش خفیف و پراکنده، بتدریج صاف تا قسمتی ابری، ارتفاعات و دامنه ها یخبندان پیش بینی کرد.
وی بیشینه دمای گیلان طی شبانه روز گذشته را 19 درجه مربوط به ایستگاه هواشناسی کشاورزی رشت و کمینه دمای استان را با چهار درجه زیرصفر مربوط به دیلمان ذکرکرد.
سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان بیشینه دمای امروز رشت را نیز هفت و کمینه دمای فردای مرکز استان را سه درجه عنوان کرد.
7296/2007/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.