مازیار غلامی روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا بیان داشت: نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار جوی به طور غالب پایدار تا پایان هفته در منطقه است که طی این مدت برای بعضی نقاط وزش باد جنوبی بویژه ارتفاعات و دامنه ها باد گرم گاهی شدید پیش بینی می شود که طی پنجشنبه عصر و شب تا صبح جمعه، از شدت بیشتری برخوردار است.
وی ادامه داد: طی روزهای پنجشنبه و جمعه در برخی مناطق جلگه ای گیلان، افزایش رطوبت نسبی و هوای مه آلود مورد انتظار است ضمن آنکه از ظهر جمعه با نفوذ سامانه بارشی و ریزش هوای سرد از عرض های شمالی، روند کاهش دما و بارندگی بتدریج از شنبه در ارتفاعات بارش برف تا اواسط هفته آینده پیش بینی می شود.
غلامی آسمان امروز گیلان را صاف تا نیمه ابری، وزش باد جنوبی بویژه در ارتفاعات و دامنه ها گاهی شدید عنوان و برای فردا (پنجشنبه) نیز آسمان استان را قسمتی ابری تا ابری و مه آلود، وزش باد جنوبی (بویژه ارتفاعات و دامنه ها / باد گرم گاهی شدید) پیش بینی کرد.
سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان بیشینه دمای استان طی شبانه روز گذشته را با 16 مربوط به مربوط به رودبار و کمینه دمای فردا را با یک درجه مربوط به لاهیجان ذکر کرد.
وی بیشینه دمای امروز رشت را 15 درجه و کمینه دمای فردای مرکز استان را نیز سه درجه عنوان کرد.
7296/ 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.