به گزارش خبرنگار ایرنا وحید خاصی پور روز پنجشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته تربیت بدنی در اداره ورزش و جوانان آستارا گفت: بیشتر مدال ها در رشته های رزمی کیوکوشین کاراته، بوکس و تکواندو کسب شده و امسال این شهرستان 22 رویداد ورزشی استانی، کشوری و بین المللی را میزبانی کرده است.
وی افزود: به مناسبت هفته تربیت بدنی 22 برنامه فرهنگی ورزشی توسط اداره ورزش و جوانان، هیات های ورزشی و سازمان های مردم نهاد برگزار می شود و همایش موتورسواری، اتومبیلرانی و بزرگ پیاده روی خانوادگی از جمله آنهاست.
رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا بیان کرد: 78 سازمان مردم نهاد زیر نظر اداره کل ورزش و جوانان گیلان فعالیت می کند و آستارا با شش سمن، بعد از رشت از نظر تعداد سمن ها رتبه دوم استان را دارد.
خاصی پور اظهار کرد: در روزهای گذشته از مدیران دو سازمان مردم نهاد آستارا در قالب 15 سمن برتر گیلان تجلیل شد و تا پایان سال جاری، 32 کارگاه مهارت های ازدواج توسط سازمان مردم نهاد بانوان خلاق جوان در آستارا برگزار خواهد شد.
او گفت: آستارا دارای 70 باشگاه ورزشی است و در سال جاری برای تجهیز و توسعه سه باشگاه در این شهرستان، 10 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.
26 مهر تا دوم آبان هفته تربیت بدنی است.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده و سه هزار و 500 ورزشکار در 35 هیات ورزشی آن ساماندهی شده است.
7105 / 7124/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.