جعفر رنجبرپور روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایرنا افزود: با هماهنگی هایی که با اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی و فدراسیون تکواندو انجام شده قول مساعد از ایوب بهتاج مدیر کل اداره ورزش و جوانان آذربایجان شرقی برای ساخت خانه تکواندو در شهرستان میانه 'مهد تکواندو' اخذ شده است.
وی با اشاره به روز جهانی تکواندو ( 3 سپتامبر )، خاطرنشان کرد: برای توسعه همگانی تکواندو روز جمعه 16 شهریور از ساعت 8 و 30 دقیقه برنامه کوهروی خانوادگی برای اعضای تکواندو استان در کوه عون ابن علی تبریز برگزار می شود.
رییس هیات تکواندو آذربایجان شرقی با بیان اینکه یکی از اهداف فدراسیون تکواندو، آشنایی مردم با این رشته ورزشی است در این راستا استفاده از فضاهای باز برای اجرای حرکات نمایشی پومسه و شکستن اجسام همچنین برگزاری مسابقات در فضاهای باز پیش بینی شده است.
وی اظهارداشت: برای گردهمایی روز جمعه شانزدهم شهریور نیز سعی در برگزاری این حرکات داریم.
وی همچنین از برگزاری مراسم ویژه تجلیل از مدال آوران ورزشی استان در مسابقات آسیایی جاکارتا خبرداد و گفت: اداره کل ورزش و جوانان و هیات تکواندو استان با برگزاری مراسمی از مدال آوران تکواندو آذربایجان شرقی با توجه به وسع خود تجلیل و قدرانی خواهد کرد.
رنجبرپور در ادامه از موافقت و همکاری استاد فلاحی راد، مربی کار کشته تکواندو در شهر میانه برای آموزش و تبادل تکنیک در بین باشگاه های دیگر شهرستان های استان خبر داد و گفت: درصدد استفاده از تجارب و ایده های این استاد موفق و دیگر قهرمانان تکواندو در پیشرفت این رشته ورزشی در سطح استان هستیم تا شاهد موفقیت های بیش از پیش تکواندوکاران استان در میدان های ورزشی باشیم.
به گزارش ایرنا در ترکیب تیم پنج نفره تکواندو کشورمان در مسابقات آسیایی جاکارتا سه ورزشکار میانه حضور داشتند که موفق به کسب 2 طلا و یک نقره شدند.
/3071/9853
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.