ماجرای خرید قیر از سوی مالک باشگاه تراکتورسازی، برای آسفالت‌ریزی جاده ورزشگاه یادگار امام (ره) حاشیه‌هایی به همراه داشت.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، سه‌شنبه شب بود که خبری در سایت رسمی باشگاه تراکتورسازی با عنوان " اولین محموله قیر برای آسفالت‌ریزی ورزشگاه یادگار امام (ره) تحویل داده شد" منتشر شد که در این خبر آمده بود:
 
"اولین محموله قیر توسط باشگاه برای آسفالت‌ریزی جاده استادیوم به اداره ورزش و شهرداری تحویل داده شد.
 
محمدرضا زنوزی مطلق مالک جدید باشگاه از روز خرید این باشگاه دستور داده بود تا مسئولان باشگاه اقدامات لازم را برای آسایش هواداران جهت رفت‌و‌آمد به استادیوم انجام دهند.
 
در این راستا ۵۶ تن قیر طبق دستور مالک باشگاه به مسیر استادیوم یادگار امام از جاده جهاد اختصاص یافت.
 
اولین محموله قیر امروز به مسئولان اداره ورزش و جوانان استان و شهرداری تبریز داده شد و محموله دوم نیز فردا تحویل داده می‌شود تا آسفالت‌ریزی جاده استادیوم یادگار امام انجام گیرد.
 
آسفالت‌ریزی این جاده طی روزهای آینده انجام می‌گیرد تا هواداران بتوانند از این پس با آسایش کامل در استادیوم حاضر شوند."
 
این در حالی است که از سوی شهرداری تبریز، این موضوع تکذیب شد و در پی انتشار این خبر، ایوب بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان استان در پاسخ به سوالی در این خصوص گفت: قیری که مالک باشگاه تراکتورسازی تبریز  در رابطه با مسیر جاده منتهی به استادیوم یادگار امام تبریز تهیه کرده به اداره کل ورزش و جوانان استان تحویل داده است.
 
وی افزود: شهردار تبریز نیز با توجه به آنکه هیچ وظیفه قانونی در قبال آسفالت کردن این مسیر نداشته است، ولی  مانند همیشه حمایت و علاقه مندی خود به ورزش استان و همکاری خود با اداره ورزش و جوانان استان را نشان داده است به طوری که از فردا اقدام به آسفالت ریزی این مسیر خواهند کرد.
 
بهتاج افزود: همانگونه که اداره کل ورزش و جوانان استان طی سالیان گذشته استادیوم‌ها و اماکن ورزشی خود را به طور رایگان در اختیار تیم‌ها قرارداده است، در حال حاضر نیز این سیاست را در پیش دارد.
 
وی در ادامه گفت: در حال حاضر تیم تراکتور سازی تبریز بیش از هر زمانی به آرامش و تمرکز نیاز دارد بنابراین تمامی مسئولان، هواداران و علاقه مندان به تیم تراکتور سازی در راستای تقویت و نتیجه گیری این تیم باید دست در دست هم داده و با وحدت و یکپارچگی در راه موفقیت این تیم محبوب گام بردارند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.