به گزارش خبرنگار ایرنا این مسابقه عصر شنبه در زمین ورزشی شهر چوبر تالش برگزار شد و نیمه اول بازی با نتیجه یک بر صفر به پایان رسید و در نیمه دوم، تیم مقاومت آستارا با ترکیب تهاجمی، 2 گل دیگر را به دروازه حریف وارد کرد.
گل های تیم مقاومت آستارا را محمد مستعلی در دقیقه 22، فرید صلاحی در دقیقه 49 و آرمین طولی در دقیقه 72 به ثمر رساندند و قضاوت دیدار بر عهده محمد رضا مهرگان، یاسر عباسی و پویان خشنود بود.
تیم فوتبال مقاومت آستارا برای حضور موفقیت آمیز در لیگ برتر گیلان با هشت بازیکن از باشگاه تراکتورسازی تبریز قرارداد همکاری بسته و در بازی بعدی خود، میهمان تیم ملوان ب انزلی خواهد بود.
تیم مقاومت این شهرستان تاکنون از شش بازی، چهار برد و دو مساوی کسب کرده و در بازی بعدی خود میهمان شهرداری رضوانشهر است.
در دیگر بازی های هفته هفتم لیگ برتر بزرگسالان گیلان، شهرداری ماسال سه بر یک هیات فوتبال کوچصفهان را شکست داد، دخانیات گیلان دو بر صفر شهرداری بندر انزلی را مغلوب کرد، شهرداری کلاچای چهار بر دو ملوان ب انزلی را از پیش رو برداشت و ملوان جوان رشت برابر شهرداری رضوانشهر با نتیجه یک بر یک به تساوی دست یافت.
14 تیم در مسابقات فوتبال لیگ برتر بزرگسالان گیلان (جام گیل) رقابت می کنند.
بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان قرار دارد و سه هزار و 500 ورزشکار در این شهرستان فعالیت می کنند.

** فرماندار آستارا: خدمات تامین اجتماعی برای مردم تبیین شود
فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: تامین اجتماعی برای اعتماد سازی بین مردم باید خدمات مستمر خود به جامعه را تبیین کند.
گزارش خبرنگار ایرنا از روابط عمومی فرمانداری آستارا حاکی است که یونس رنجکش غروب شنبه در آئین معارفه رئیس تامین اجتماعی آستارا در فرمانداری این شهرستان افزود: معرفی نشدن مطلوب بسیاری از هدف ها و برنامه های سازمان های خدمات رسان، موجب بهره مند نشدن مردم از برنامه های حمایتی دولت می شود.
وی بیان کرد: خدمات تامین اجتماعی دارای جامعه هدف وسیع است و نقش مهمی در کاهش آسیب های اجتماعی دارد.
رنجکش افزود: اصناف و صاحبان مشاغل اگر بیشتر با خدمات این سازمان و تاثیر آن آشنا شوند، همکاری های آنها برای تحت پوشش قرار دادن افراد، بیشتر خواهد شد.
او ادامه داد: نباید صاحبان مشاغل، اداره تامین اجتماعی را مزاحم و مانع اشتغال بدانند، بلکه باید با تبیین نقش حمایتی آن برای کارفرمایان، تمایل آنها به بیمه آگاهانه و داوطلبانه کارگران افزایش یابد.
فرماندار آستارا بر ضرورت افزایش آستانه تحمل مدیران در برابر درخواست های مردم و رعایت ضوابط و آئین نامه ها نیز تاکید کرد.
در این آئین، اکبر رافضی به عنوان رئیس اداره تامین اجتماعی آستارا معرفی و از خدمات میرقوام موسوی تقدیر شد.
43 هزار و 642 نفر در آستارا تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.
این شهرستان با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.
7105 / 7124 /2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.