به گزارش خبرنگار ایرنا در این مراسم که با استقبال گسترده و چشمگیر جامعه ورزش استان گیلان همراه بود، مسئولان اداره کل ورزش و جوانان گیلان ، رئیسان هیات های ورزشی ، مربیان ، داوران ، پیشکسوتان و ورزشکاران رشته های ورزشی مختلف به خصوص رشته های رزمی گیلان حضور داشتند.
در این مراسم ابتدا پیکر مرحوم سید مصطفی رضازاده به ورزشگاه شهید عضدی رشت آورده شد و پس از برگزاری نماز ، پیکر آن مرحوم به باشگاهش عقاب المپیک رشت برده و سپس در منطقه پیربازار رشت به خاک سپرده شد.
رئیس هیات تکواندو استان گیلان در این مراسم در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تکواندو گیلان بزرگترین سرمایه خود را از دست داد؛ محروم رضازاده یکی از معدود مربیانی بود که با تمام وجود به شاگردانش علاقه داشت و تنها مربی بود که بهترین شاگردان را برای ورزش های رزمی گیلان تربیت کرد.
محسن سترگی افزود: آرمین هادی پور نامدارترین و پرافتخارترین تکواندوکار گیلان و یکی از برترین های کشور شاگرد مرحوم رضازاده بود و علاوه بر هادی پور، اکثر قهرمانان رزمی کار گیلان زیر نظر او تمرین می کردند.
وی بیان کرد: اخلاق و ادب در کلاس های آن مرحوم حرف اول را می زد و در یک حرکت قهرمانان و پهلوانانه نیز به دیار باقی شتافت تا کل جامعه ورزش گیلان به سوگ نشینند.
مرحوم سید مصطفی رضازاده سرمربی اسبق تیم ملی کیک بوکسینگ و موی تای کشور روز گذشته (شنبه) بر اثر سانحه تصادف جان به جان آفرین تسلیم کرد.
مرحوم رضازاده پس از مشاهده یک صحنه تصادف که در مسیر رستم آباد به رشت به وقوع پیوسته بود، برای نجات جان راننده و سایر سرنشینان این دو خودرو، در محل حادثه حاضر شد اما یک خودروی دیگر به شدت با او برخورد کرد و موجب مرگ ناگهانی این مربی ارزنده کشور شد.
مرحوم سید مصطفی رضازاده اولین کاپیتان تیم ملی کیک بوکسینگ کشورمان بود که عناوین مختلف جهانی، آسیایی و کشوری را در کارنامه خود به‌ عنوان ورزشکار و مربی دارد و می توان به کسب مدال طلای مسابقات جهانی اتریش به ‌عنوان بازیکن و همچنین مدال نقره قهرمانی آسیا در ماکائو به ‌عنوان مربی اشاره کرد.
7285 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.