مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان عصر یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: 10 ورزشکار ، یک داور و 9 مربی و سرمربی از استان در رشته های ورزشی مختلف عازم اندونزی شده و به کاروان ورزشی ایران در بازی های آسیایی پیوستند.
سعید علیپور افزود: این تعداد ، شامل 9 ورزشکار در رشته قایقرانی ، یک ورزشکار در رشته سپک تاکرا ، یک داور از رشته ووشو و 9 مربی و سرمربی از رشته قایقرانی از گیلان می باشند که به همراه تیم های ملی مذکور به جاکارتا محل برگزاری بازی های آسیایی 2018 اندونزی اعزام شدند.
وی ادامه داد: پیش از این نیز ، محمد رهبری و فائزه رفیعی در رشته شمشیربازی به همراه دکتر علی افتخاری عضو گروه سرپرستی کاروان ورزشی ایران از استان گیلان به مسابقات آسیایی اعزام شده بودند.
وی با ابراز امیدواری برای درخشش ورزشکاران گیلانی و سایر ورزشکاران ایران در بازی های آسیایی 2018 اندونزی بیان کرد: امیدواریم که ورزشکاران گیلانی با درخشش خود بتوانند مدال های رنگارنگی را در بازی های آسیایی 2018 اندونزی کسب کنند.
وی با اشاره به این که در بازی های آسیایی دوره گذشته، 10 ورزشکار از استان گیلان حضور داشتند که در نهایت این ورزشکاران موفق به کسب یک مدال طلا ، چهار مدال نقره و چهار مدال برنز شدند ابراز امیدواری کرد که ورزشکاران گیلانی در بازی های آسیایی 2018 اندونزی مدال های مرغوب تری را کسب کنند.
هیجدهمین دوره بازی های آسیایی از روز 27 مرداد ماه با حضور ورزشکاران کشورهای قاره کهن در رشته های ورزشی مختلف در اندونزی آغاز و تا روز 11 شهریورماه سال جاری ادامه می یابد.
7285 / 6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.