به گزارش خبرنگار ایرنا از 18 عضو مجمع رای گیری به عمل آمد و جلال کرمی با کسب 13 رای به عنوان رئیس جدید هیات جودو کردستان، برگزیده شد.
معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان کردستان در این جلسه با بیان اینکه جودو در شهرستان های استان فعال نیست اظهار کرد: باید از ظرفیت های جودو به طور کامل بهره گرفت.
علی فتح الله زاده افزود: هم اکنون 816 جودوکار بیمه شده و سازمان یافته در کردستان مشغول به فعالیت هستند که 14 نفر از آنان را بانوان و 802 نفر دیگر را مردان تشکیل می دهند.
وی اضافه کرد: سال گذشته، 190 میلیون ریال به هیات جودو استان و 200 میلیون ریال به هیات های شهرستان های استان کمک شد.
شهریار دهبان یکی از کاندیداهای پست ریاست هیات جودو نیز، جامعه جودو استان را یکی از قوی ترین رشته های ورزشی خواند و گفت: کردستان همیشه در رشته ورزشی جودو مطرح بوده و در رده های مختلف، جودوکاران خوبی به تیم ملی معرفی کرده است.
وی اولین هدف خود را تهیه سالن مناسب برای تمرین جودو سنندج عنوان کرد و افزود: دومین هدف، توجه به ورزشکاران شهرستان ها و حمایت از آنان است.
دهبان، بهره گیری از مربیان توانمند را ضروری دانست و ادامه داد: مسائل حاشیه ای ورزش جودو کردستان را از سایر استان ها عقب انداخته است که باید این مسائل را با همدلی کنار گذاشت.
یکی دیگر از کاندیداها هم با بیان اینکه تلاش می کنم فعالیت ها را در 2 بخش داخل و خارج استان انجام دهم اضافه کرد: بخش داخل استان را به شکل شورایی اداره خواهیم کرد و در بخش خارج از استان نیز، تلاش می کنیم مربیان و داوران را در فدراسیون جای دهیم.
جلال کرمی افزود: برگزاری کلاس های داوری، استقبال از مربیان خارجی، ایجاد رابطه با کشورهای همسایه و قرار دادن بانوان در جایگاه اصلی خود، از جمله برنامه ها است.
وی با بیان اینکه سالن بهاران سنندج را تجهیز می کنیم ادامه داد: برگزاری کلاس های داوری برای شهرستان ها، حرکت کردن و همسو شدن با برنامه های فدراسیون و استفاده از پتانسیل های مخالف و موافق، از جمله اهداف بنده برای ریاست بر هیات است.
پیش از این رضا پرهیزکار به مدت هشت ماه سرپرستی هیأت جودو، کوراش و جوجیتسو استان کردستان را بر عهده داشت.
7355/ 3020
**خبرنگار: وریا کرمی/**انتشاردهنده: عبدالله رحمانی
** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.