علی فتح الله زاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حضور کارکنان بازنشسته دولت در مجامع انتخاباتی هیات های ورزشی، اعم از لشکری و کشوری منع قانونی دارد به همین خاطر از تصدی این افراد برای ریاست هیأت های ورزشی ممانعت خواهد شد.
وی ادامه داد: با ابلاغ اساسنامه جدید انتخابات فدراسیون های ورزشی، آئین نامه انتخابات هیات های ورزشی و تاکید ویژه وزارت ورزش و جوانان بر اجرایی کردن مکاتبات سازمان بازرسی کل کشور، حضور تمامی افراد بازنشسته در مجامع انتخابات هیات های ورزشی استان در سال 96 مغایر با قوانین است.
فتح الله زاده اضافه کرد: طبق نامه ارسالی جدید، نامزدهای تصدی پست ریاست در هیات های سوارکاری، بوکس، جودو، اسکی و والیبال که اواخر سال 95 ثبت نام کرده اند و روند کاری آن در سال 96 در دست اقدام بوده نمی توانند در انتخابات هیأت مذکور حضور داشته باشند.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای اداره کل ورزش و جوانان کردستان به استثناء بودن این موضوع در شرایط خاص اشاره کرد و گفت: بازنشستگانی که دارای شرایط جانبازی و ایثارگری بوده امکان ثبت نام را خواهند داشت.
فتح الله زاده افزود: همچنین در صورتی که این بازنشستگان در چند دوره فراخوان تصدی روسای هیأت های ورزشی شرکت کرده اند و هیچ نامزد دیگری در آن هیأت ثبت نام و حضور نداشته است در این مورد نیز امکان حضور افراد بازنشسته فراهم می شود.
به گفته وی شرایط برای انجام انتخابات چهار هیات ورزشی در اردیبهشت سال جاری فراهم و هماهنگی های لازم با فدراسیون های مربوطه برای برگزاری آن صورت گرفته است.
7355/1904
**خبرنگار: وریا کرمی/انتشار دهنده: مسعود احمدی
** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.