به گزارش ایرنا از اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان، با نظر کادر فنی فدراسیون اردوی تیم ملی بوکس نوجوانان کشور از 21 فروردین در استان مرکزی آغاز می شود.
در این مرحله از اردو، 17بوکسور منتخب از استان های سراسر کشور به تمرینات آمادگی زیر نظر کادر فدراسیون می پردازند که هیمن خالدی نیز از جمله دعوت شدگان است.
غلامرضا کریمی، سید حمید صفایی، فتاح فرجی و ولی الله امیدی به عنوان کادر فنی، ملی پوشان را هدایت می کنند.
اردوی تیم ملی بوکس نوجوانان کشور از 21 فروردین تا سوم اردیبهشت به میزبانی شهر اراک برگزار می شود.

**مجمع انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام استان کردستان برگزار می شود
مجمع انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام استان کردستان روز شنبه 26 فروردین به صورت تک کاندیدا با شرکت اعضای مجمع در محل اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار می شود.
علی پژگول کاندیدای حاضر در انتخابات هیأت بدنسازی و پرورش اندام کردستان است که برنامه های چهار ساله خود را ارائه خواهد داد.
مجمع انتخابات کردستان به ریاست ناصر پور علی فرد و نایب رئیسی حامد جولائی مدیرکل ورزش و جوانان استان و اعضای مجمع برگزار می شود.
هیات بدنسازی و پرورش اندام استان کردستان پیش از این نیز توسط علی پژگول اداره می شد.

** انتخابات هیأت سوارکاری استان کردستان برگزار می شود
انتخابات هیأت سوارکاری استان کردستان با حضور رئیس فدراسیون و شرکت پنج کاندید، روز دوشنبه 28 فروردین صبح در محل اداره کل ورزش و جوانان برگزار می شود.
پنج کاندیدا در انتخابات هیات سوارکاری استان کردستان شرکت کرده اند و برای کسب تصدی ریاست این هیأت، برنامه چهار ساله خود را ارائه خواهند داد.
شیخ عبدالمومن مردوخ، فیض الله پیری شرفوندی، حمیدرضا سردار زاده، صارم عطایی و هه تاو فریدونی کاندیداهای حاضر در انتخابات هیأت سوارکاری کردستان هستند که برای بدست گرفتن سکان ریاست هیأت با هم رقابت خواهند کرد.
مجمع انتخابات کردستان به ریاست مسعود خلیلی و نایب رئیسی حامد جولائی مدیرکل ورزش و جوانان استان و اعضای مجمع برگزار می شود.
هیات سوارکاری استان کردستان پیش از این توسط شیخ عبدالمومن مردوخ اداره می شد.
هم اکنون بیش از 53 هزار و 670 ورزشکار بیمه شده کردستانی در رشته های مختلف ورزشی فعالیت می کنند و این تعداد ورزشکار در 347هیات ورزشی استانی و شهرستانی عضویت دارند.
7355/ 3020
**خبرنگار: وریا کرمی/**انتشاردهنده: عبدالله رحمانی
** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.