به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، همایش تجلیل از جوانان برگزیده کردستانی در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و علمی در شهر سنندج برگزار شد.

استاندار کردستان، معاون سیاسی امنیتی استانداری، مدیرکل ورزش و جوانان استان، معاون فرهنگی دفتر نماینده ولی فقیه در کردستان و دیگر مسئولان استانی در آئین تجلیل از جوانان برتر حضور داشتند.

در پایان در حوزه هنری «یاسر خانبرای»، سرباز جوان «میلاد گردیده»، کشاورز جوان «فرزاد قادری»، ورزشکار نمونه با توانائی‌های خاص «نسیبه شهبازی»، امداد و نجات «امیر کریمی»، قرآن و جوان «محسن سهرابی»، اختراع و ابتکار «سارا ناصری»، بسیجی جوان «کیا سلیمی»، ورزشکار جوان «متین حیدری»، علمی جوان «شهرام صادقی»، پژوهشگر برتر و از پژوهشگران جهاد دانشگاهی استان کردستان «پرویز اصلانی» و حوزه مددجویی «مهین میرزائی» جوانان برتر حوزه‌های مختلف بودند که مورد تجلیل قرار گرفتند.

همچنین در میان 14 جوان برگزیده «ویدا باغبانی» در حوزه رسانه مورد تقدیر قرار گرفت.

در این همایش نیز از مدیران دستگاه‌های برتر حوزه اوقات فراغت و ستاد ساماندهی امور جوانان استان کردستان نیز تقدیر به عمل آمد.

در حاشیه آئین تجلیل از جوانان برگزیده کردستان از پوستر و تندیس "لاوی کورد" و کتاب ورزشی "اصول جودو" از سوی استاندار کردستان و مسئولان استان رونمایی شد.

این همایش به همت موسسه فرهنگی افق و با همکاری معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان برگزار شد.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 663932
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.