به گزارش ایرنا مجمع انتخابات هیات سوارکاری استان کردستان روز پنجشنبه 21 اردیبهشت با حضور رئیس فدراسیون و شرکت اعضای مجمع در محل اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار می شود.
چهار کاندیدا در انتخابات هیات سوارکاری استان کردستان شرکت کرده اند و برای کسب تصدی ریاست این هیأت، برنامه چهار ساله خود را در حضور اعضای مجمع ارائه خواهند داد.
فیض اله پیری شرفوندی، حمیدرضا سردار زاده، صارم عطایی و هه تاو فریدونی کاندیداهای حاضر در انتخابات هیأت سوارکاری کردستان هستند که برای بدست گرفتن سکان ریاست هیأت با هم رقابت خواهند کرد.
هیات سوارکاری استان کردستان در چند دوره چهار ساله توسط عبدالمومن مردوخ اداره می شد که با توجه به بخشنامه جدید که بازنشستگان نمی توانند در رأس هیأت های ورزشی باشند به مسئولیت خود در سوارکاری استان پایان داد.
مجمع انتخابات کردستان به ریاست مسعود خلیلیان رئیس فدراسیون و نایب رئیسی حامد جولائی مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار می شود.

** ورزش کردستان نیازمند حمایت جدی بخش خصوصی است
مدیرکل ورزش و جوانان استان در دیدار مدیران لاستیک بارز کردستان گفت: ورزش کردستان نیازمند حمایت جدی بخش خصوصی است و در سال جاری بخشودگی مالیاتی دولت انگیزه را برای حضور بخش خصوصی فراهم می کند.
حامد جولایی افزود: ورزش کردستان در حال حاضر نیازمند حمایت و ورود بخش خصوصی به این حوزه است.
وی ادامه داد: اگر کارخانجات و واحدهای صنعتی تولیدی در استان، در راستای حمایت و کمک به ورزش گام بردارند می توانیم شاهد رشد و توسعه ورزش قهرمانی و لیگ های کشوری باشیم.
وی با بیان اینکه تیم های ورزشی در استان های کلان با حمایت بخش خصوصی و خیرین، بدون استفاده از منابع و امکانات دولتی در بخش قهرمانی فعالیت می کنند اضافه کرد: می توان گفت بخش خصوصی یار و حامی اصلی دستگاه ورزش و جوانان نیز به شمار می روند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان به بخشودگی مالیاتی دولت در سال جاری اشاره کرد و گفت: این موضوع کار پسندیده ای بود که برای حمایت کنندگان از تیم های ورزشی ایجاد شد.
جولایی اظهار کرد: کارخانجات و واحدهای صنعتی تولیدی در صورت حمایت از تیم های ورزشی با تایید اداره کل ورزش و جوانان کردستان شامل بخشودگی مالیاتی خواهند شد.
وی افزود: این انتظار می رود با توجه به نظر مساعد مدیران لاستیک بارز کردستان بعد از رسیدن به سود دهی، از تیم های ورزشی و ورزش استان حمایت کنند.
7355/1904
**خبرنگار: وریا کرمی/انتشار دهنده: مسعود احمدی
** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.