به گزارش خبرنگار ایرنا ، در لیگ دسته اول کشتی کشور هشت تیم شرکت دارند که تیم هیات کشتی بندرگز در گروه اول و راه و شهرسازی گلستان در گروه دوم به عنوان نمایندگان استان با حریفان مسابقه می دهند.
در هفته ششم این مسابقات و در گروه اول هیات کشتی بندرگز در خانه کشتی بابلسر میهمان تیم هیات کشتی این شهر است و تیم راه و شهرسازی گلستان در سالن آزادی گرگان از تیم شهرداری مشهد میزبانی می کند.
دیگر مسابقه گروه اول بین تیم های پتروشیمی بهشهر و پالاسازه جهانی تبریز در بهشهر و دیدار تیم های شهر بی نقطه ساری و شهدای پازوار امیرکلا در ساری برگزار خواهد شد.
در پایان هفته پنجم این رقابت ها در گروه اول تیم های پتروشیمی بهشهر، هیات کشتی بندرگز، هیات کشتی بابلسر و پالاسازه جهانی تبریز و در گروه دوم تیم های راه و شهرسازی گلستان، شهر بی نقطه ساری، شهدای پازوار امیرکلا و شهرداری مشهد به ترتیب اول تا چهارم هستند.
صعود تیم راه و شهرسازی گلستان به مرحله دوم قطعی شده و پیروزی تیم بندرگز در مسابقه امروز با بابلسر می توان تضمین کننده صعود آن به جمع 4 تیم برتر باشد.
بر اساس اعلام فدراسیون کشتی دیدارهای مرحله نهایی به صورت ضربدری و متمرکز برگزار خواهد شد که تیم راه و شهرساری گلستان درخواست خود برای پذیرش میزبانی این مرحله را به فدراسیون ارائه کرده است.
رمضان خدر با عناوینی چون نایب قهرمانی جهانی کشتی در سال 1972، مقام پنجم المپیک مونترال کانادا و قهرمان سه دوره مسابقات کشتی پیشکسوتان جهان و رضا سوخته سرایی با عنوان هایی چون 2 مدال نقره رقابت های قهرمانی جهان، 3طلا و یک نقره بازی های آسیایی و یک طلای رقابت های قهرمانی آسیا؛ سرشناس ترین کشتی گیران گلستان هستند.
/16483091
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.