به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان ایران قرار است بامداد فردا (چهارشنبه) با 10 کشتی گیر در 10 وزن عازم آتن یونان، محل برگزاری رقابت های جهانی شود.
رقابت های کشتی آزاد نوجوانان جهان در روزهای 18 و 19 شهریور برگزار و کشتی گیران حاضر در مسابقات روز 17 شهریور باید در مراسم وزن کشی حضور پیدا کنند.
هدایت تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان ایران بر عهده غلامرضا محمدی خواهد بود و ابراهیم مهربان، صادق گودرزی، محمدرضا چایچی و تقی داداشی نیز به عنوان مربی در کنار تیم حضور خواهند داشت.
ملی پوش کرمانشاهی وزن 76 کیلوگرم ایران در آستانه اعزام به مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان در گفتگو با خبرنگار ایرنا، به آخرین وضعیت آمادگی خود توضیحاتی ارائه کرد.

**برای کسب مدال و شاد کردن دل مردم به میدان می روم
میثم زارع با بیان اینکه از آمادگی خوبی برخوردار است، گفت: در مسابقات جهانی آتن برای کسب مدال و شاد کردن دل مردم به میدان می روم و امیدوارم با دعای خیر آن ها بتوانم به آنچه که هدفم است دست یابم.
وی با بیان اینکه بیش از سه ماه است در اردوهای تیم ملی حضور دارد، گفت: در این اردوها زیرنظر کادر فنی آخرین کارهای تاکتیکی را مرور و خوشبختانه شرایط روحی و بدنی خوبی دارم.
زارع ادامه داد: مسابقات قهرمانی جهان شرایط خاص خود را دارد و باید با انگیزه و توانی مضاعف تر از سایر رقابت ها کشتی بگیری تا موفق شوی و من هم تمام تلاشم را برای کسب مدال به کار خواهم گرفت، هرچند شرایط قرعه کشی مسابقات نیز تاثیر زیادی در نتایج ورزشکاران خواهد داشت.
ملی پوش کرمانشاهی تیم نوجوانان ایران همچنین با اشاره به کسب مدال نقره بازی های قهرمانی آسیا که حدود یک ماه پیش برگزار شد، اظهار کرد: شرایط این 2 مسابقه باهم فرق می کند اما بسیار امیدوارم که بتوانم موفقیت خود در رقابت های قهرمانی آسیا را بازهم تکرار و دست پر مسابقات جهانی را ترک کنم.
وی گفت: در مسابقات جهانی آتن، کشتی گیران روسیه، اوکراین، گرجستان، آمریکا و هندوستان مهمترین رقبای من در راه کسب مدال خواهند بود.
تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان ایران در مسابقات قهرمانی 2016 جهان که به میزبانی گرجستان برگزار شد، با یک مدال طلا و 2 نقره و کسب 37 امتیاز در رده هشتم تیمی قرار گرفت.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.