به گزارش خبرنگار ایرنا عبدالرضا دادبود در جمع نمازگزاران جمعه گرگان افزود: با بودجه 2500 میلیارد ریالی امسال بیشتر از سال‌ های گذشته کار خواهیم کرد همچنانکه سه برابر پارسال اِلِمان نوروزی اجرا و سطح خدمات در نظافت و پاکیزگی شهر را ارتقا دادیم.
وی اضافه کرد: بر اساس نظرسنجی صورت گرفته نوروز امسال رضایتمندی 80 درصد گردشگران از گرگان را شاهد بودیم بطوریکه بیش از 80 درصد آنها برای سفر دوباره به این شهر تمایل نشان دادند.
وی به مرجع نظرسنجی و چگونگی شاخص های آن همچنین سطح رضایت مندی شهروندان گرگان از عملکرد شهرداری اشاره نکرد.
دادبود با بیان اینکه شهرداری چهار موضوع محوری را در دستور کار قرار داده که در همین پیوند سند توسعه محلات شهر در حال تدوین است، گفت: توسعه گردشگری یکی دیگر از عناوین محوری در فعالیت های شهرداری است چراکه باعث اشتغال و زیبایی هرچه بیشتر شهر و توسعه گرگان می شود.
شهردار گرگان ابراز داشت: ترافیک بویژه در محور ناهارخوران گرگان سنگین است، احداث تاسیسات ترافیکی می‌ تواند به کنترل آن کمک کند اما کامل کننده نیست و باید طرح جامع داشته باشیم.
دادبود خاطرنشان کرد: برای ناهارخوران محورهای دسترسی جدید از جمله 30 متری شهرک تالار تعریف شده که امسال اجرایی می‌ شود.
شهردار با بیان اینکه 50 میلیارد ریال برای آسفالت معابر گرگان پیش بینی شده است، گفت: بزودی نهضت آسفالت آغاز خواهد کرد تا نارضایتی موجود کمتر شود.
وی ادامه داد: 20 دستگاه اتوبوس به بخش حمل و نقل عمومی گرگان اضافه می‌ شود و در ناوگان‌ هوشمند جدید شرایط استفاده معلولان از اتوبوس‌ها نیز فراهم است.
دادبود اظهار کرد: برای محور هزارپیچ گرگان پروژه گردشگری پیش‌ بینی شده اما اجرای آن نیازمند زیرساخت‌ هایی همانند راه دسترسی و تامین آب شرب است.
شهردار همچنین وعده داد: برای همه ورودی‌ های گرگان دروازه طراحی و اجرا خواهیم کرد، ایجاد سایت بزرگ گردشگری و تفریحی در شمال شهر پیش‌ بینی شده است، اجرای تله کابین ناهارخوران نیز به محض حل مشکلات آغاز خواهد شد.
3014/2729
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.