شهردار اردبیل گفت: در راستای توسعه منطقه نمونه گردشگری شورابیل به عنوان عنصر با ارزش شهری اتوبوس دریایی در شورابیل راه‌اندازی شود
.

به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، حمید لطف‌اللهیان در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: ما از سال 93 وسایل تفریحی و جذاب متنوعی را برای حضور گردشگران و اهالی اردبیل در مجموعه شورابیل نظیر جت اسکی و بازی‌های آبی راه‌اندازی کردیم تا زمینه تفریحات سالم در این منطقه فراهم آید.
وی به مصوبه شورای شهر در راه‌اندازی اتوبوس دریایی در شورابیل با مشارکت بخش خصوصی اشاره و خاطرنشان کرد: ما سعی داریم از ظرفیت بخش خصوصی در ایجاد و راه‌اندازی چنین مجموعه‌های گردشگری بیشتر و بهتر استفاده کنیم.
شهردار اردبیل تصریح کرد: ما در عقد قرارداد با سرمایه‌گذاران سعی خواهیم کرد تا اتوبوس دریایی خریداری شده برای شورابیل از کیفیت و وضعیت ظاهری مناسب برخوردار باشد تا خدمات ارائه شده همراه با رضایت مردم به انجام برسد.
راه‌اندازی 300 نیمکت مدرن در شهر اردبیل

لطف‌‌اللهیان در ادامه سخنان خود به مصوبه دیگر شورای شهر اردبیل مبنی بر نصب 300 نیمکت تاشوی جدید در پارک‌ها و معابر شهری برای استراحت موقت شهروندان اشاره کرد و گفت: در اجرای این پروژه از روش BOT و مشارکت سرمایه‌گذاران با بهره‌برداری 10 ساله استفاده می‌کنیم و سعی‌مان بر این است تا از اغتشاشات زاید بصری جلوگیری کرده و زمینه بهبود سیمای شهری را به همراه اصلاح مبلمان شهری فراهم کنیم.
وی با قدردانی از همکاری پزشکان در ساماندهی تابلوی مطب‌هایشان اضافه کرد: به دنبال اصلاح کوچه معصوم شاه با همکاری پزشکان حاذق شهرمان تابلوها در این کوچه ساماندهی شده و شاهد اصلاح و بهبود سیما و منظر شهری و زیبایی مبلمان سطح شهر هستیم.
شهردار اردبیل با بیان اینکه شهرداری طرح‌های مختلفی را در قالب نورپردازی شبانه شهر اردبیل انجام می‌دهد اضافه کرد: به زودی مردم شاهد افتتاح پروژه‌های جدید در قالب نورپردازی شهر خواهند بود که مکمل مبلمان شهری محسوب می‌شود.
 
احداث زمین ورزشی در چهار نقطه شهر اردبیل

لطف‌اللهیان با اشاره به ضرورت توسعه ورزش عمومی و حرفه‌ای در رشته‌های مختلف گفت: با مصوبه شورای شهر قرار است سه زمین ورزشی روباز و یک سالن سرپوشیده در نقاط مختلف شهر اردبیل با همکاری شهرداری احداث و راه‌اندازی شود.

وی خاطرنشان کرد: این زمین‌های ورزشی در پارک وحدت با بهره‌برداری 15 ساله سرمایه‌گذار، پارک قزل‌گول اتوبوسرانی اردبیل با بهره‌برداری 10 ساله مشارکت‌کننده و همچنین زمین ورزشی در شهرک مخابرات و سه‌راهی اتوبوسرانی به صورت سرپوشیده با بهره‌برداری 10 ساله مشارکت‌کننده سال آینده اجرایی و به بهره‌برداری خواهد رسید.

شهردار اردبیل با اشاره به اقدامات خوب شهرداری در توسعه اماکن ورزشی در مسیر ارتقای سلامت عمومی، بیان کرد: ما در مناطق کمتر توسعه یافته در چند سال اخیر زمین‌ها و سالن‌های ورزشی متعددی را احداث و راه‌اندازی کردیم تا نسبت به پر شدن اوقات فراغت جوانان به شکل سالم و تفریحات سالم آنها اقدامی عملی انجام شود.

لطف‌اللهیان از فعال بودن دو زمین بدمینتون در اردبیل خبر داد و افزود: در اقدامی بی‌سابقه در شهر اردبیل و برای علاقمندان رشته بدمینتون این دو زمین را مهیا کردیم تا امکان استفاده علاقمندان فراهم آید.

وی به فعال بودن زمین‌های ورزشی فوتبال، گلف و بدمینتون در مناطق مختلف شهر اشاره کرد و اظهار داشت: ما همه این پروژه‌ها را با جلب مشارکت سرمایه‌گذاران انجام دادیم.
شهردار اردبیل در ادامه به حساس بودن این مجموعه در حفاظت و صیانت از مالکیت‌های شهرداری را یادآور شد و گفت: ما قطعا از حق و حقوق شهرداری در بحث واگذاری‌ها و همچنین توافقات انجام شده حساس هستیم و سعی می‌کنیم تا این حق و حقوق به معنای واقعی مورد توجه قرار گیرد.
لطف‌اللهیان با اشاره به سیاست شورا و شهرداری در حمایت از خانواده‌های شهدا و ایثارگران گفت: ما براساس مصوبه شورا در موارد تعیین شده نسبت به بخشودگی عوارض و یا صدور پروانه ساخت اقدام عملی را انجام می‌دهیم.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.