مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری سنندج روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: یادواره عارف نامی کُرد سید بهاء الدین شمس قریشی با عنوان بزرگترین مراسم مولودی خوانی کشور به همت حوزه هنری کردستان شامگاه شنبه 11 آذر و همزمان با هفته وحدت در مسجد قبای بهاران برگزار می شود.
شکور صلواتی افزود: به منظور فراهم کردن شرایط برای حضور پرشور شهروندان در این مراسم معنوی هشت دستگاه اتوبوس در میدان آزادی سنندج نسبت به انتقال رایگان شهروندان به مسجد قبا محل برگزاری مراسم اقدام می کنند.
به گفته وی، این اتوبوس ها از ساعت 18 عصر امروز در میدان آژادی سنندج مستقر شده و نسبت به جابجایی شهروندان به مسجد قبا به صورت رایگان اقدام می کنند.
مدیرعامل سازمان اتوبوس رانی سنندج تاکید کرد: اکیپ بازرسی سازمان اتوبوسرانی نیز در محل برگزاری مراسم حضور پیدا می کنند و در صورت اعلام نیاز تعداد اتوبوس ها برای جابجایی شهروندان افزایش خواهد یافت.

**برگزاری جشنواره عکس پاییز در سنندج
معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری سنندج با اشاره به برگزاری جشنواره عکس پاییز اظهار کرد: شهروندان می توانند عکس های خود با موضوع زیبایی های پاییزی را به مدت یک هفته و تا 17 آذر ماه از طریق ایمیل به نشانی Farangisanandaj@gmail.com و یا از طریق تلگرام به آدرس @jashnvaresend ارسال کنند.
سرکوت نجفی افزود: شهروندان برای کسب اطلاعات بیشتر جهت شرکت در این جشنواره می توانند با شماره تماس 08733177014 تماس حاصل نمایند.
وی اعلام کرد: پس از پایان مهلت ارسال آثار کمیته ای متشکل از هنرمندان آثار ارسال شده را بررسی می کنند و در پایان به عکس های برتر هدایایی اعطا می شود.
شهر سنندج مرکز استان کردستان با حدود 500 هزار نفر جمعیت با سه ناحیه شهرداری اداره می شود.
خبرنگار: افسانه گلباغی ** انتشار: مجید سلیمانی
7348/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.