به گزارش خبرآنلاین ، "اتوبوس خدمت" امروز با حضور امام جمعه زنجان و با هدف ارتباط بیشتر شهردار و مدیران با شهروندان در راستای شناسایی و حل معضلات شهری افتتاح شد.

مسیح‌الله معصومی، شهردار زنجان در حاشیه رونمایی و افتتاح اتوبوس خدمت اظهار داشت: هدف از ایجاد نهادهای عمومی و خدماتی مانند شهرداری‌ها برای پاسخگویی به نیازهای مردم در مجموعه شهر است.

وی خاطرنشان کرد: گاهی در مسیر فعالیت‌ها و خدمات شهری مردم با مشکلاتی مواجه می‌شوند که برای برطرف کردن نیازهای خود به سازمان‌های مرتبط، شهرداری و نهادهای خدمات‌رسان مراجعه می‌کنند و با توجه به گستردگی شهر نیاز بود تا برخی مسائل را به شکل رودرو و از نزدیک از زبان مردم بشنویم.

شهردار زنجان هدف از راه‌اندازی اتوبوس خدمت را دادن پاسخ مناسب به نیازهای مردم عنوان کرد و افزود: مردم ولی‌نعمتان ما هستند و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده این اتوبوس در تمام روزهای ماه با حضور یکی از مدیران شهری به یکی از محلات زنجان مراجعه می‌کند و افراد مشکلات خود را با مسئول در میان می‌گذارند و مدیر مربوطه راه حل خود را برای برطرف کردن آن معضل ارائه می‌کند.

وی با اشاره به اینکه برنامه ماهانه از طریق روابط عمومی شهرداری اطلاع رسانی می‌شود، بیان کرد: این اتوبوس با تکیه بر مناطق کم‌برخوردار به سطح محلات مراجعه می‌کند و روزهای جمعه در مصلی مستقر می‌شود که از همه قشرها در آن شرکت می‌کنند و در یکی از جمعه‌های ماه خود شهردار در اتوبوس حاضر می‌شود.

معصومی افزود: در این اتوبوس مسئولانی همچون، شهرداران مناطق، معاون معماری و شهرسازی، معاون خدمات شهری شهرداری، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی، سازمان آتش‌نشانی، پسماند و فضای سبز حضور می‌یابند.

وی با بیان اینکه حرکت این اتوبوس ادامه‌دار بوده و حتی در روزهای تعطیل نیز متوقف نمی‌شود، ابراز کرد: پس از خروج مراجعه‌کنندگان از اتوبوس نظرسنجی می‌شود و ممکن است با توجه به شرایط در نحوه خدمات این اتوبوس بازنگری شود.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 802938
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.