به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ در این دیدار, ابتدا هادی صباغی رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات استان به بیان مسائل فی مابین جامعه رسانه و مطبوعات استان پرداخت. وضعیت ساخت و تحویل میدان خبرنگار, مطالبات مطبوعات استان از شهرداری اردبیل و ساخت کافه فرهنگی خبر و رسانه در محل حیاط خانه مطبوعات از محورهای صحبت های صباغی بود.

در ادامه به ترتیب تیمور حسین نژاد, سجاد ناصرآزاد, بهزاد عباسی و مصطفی محمدی اعضاء و بازرس خانه طی سخنانی به بیان نقطه نظرات خود پیرامون موضوعات مطروحه پرداختند.

در ادامه دکتر لطف الهیان طی سخنانی با تاکید بر نقش و جایگاه ویژه رسانه ها و مطبوعات در ارتقای سطح بینش و آگاهی جامعه, اساس روابط بین شهرداری اردبیل و جامعه مطبوعات و رسانه را مبتنی بر همکاری و همراهی دانست و اظهار امیدواری کرد با افزایش این تعاملات, به سمت داشتن شهری مردم محور و شهروند محور و آگاهتر درخصوص امور شهری و شهروندی حرکت کنیم.

در ادامه موارد مطروحه توسط اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات استان از طرف شهردار اردبیل هم تایید و پس از تبادل نظر حاضران تصمیمات ذیل اتخاذ گردید:

- مقرر شد با دستور شهردار محترم, مطالبات مطبوعات از شهرداری اردبیل, بصورت چند مرحله ای و طی آذر و دی ماه پرداخت گردد.

- مقرر گردید با حفظ مکان فعلی برای احداث میدان خبرنگار, تعاملات لازم بین خانه مطبوعات استان و روابط عمومی شهرداری اردبیل درخصوص مکان یابی بهتر انجام و در اسرع وقت نسبت به نهایی کردن آن اقدام گردد.

- مقرر شد روابط عمومی شهرداری اردبیل نسبت به انتشار فراخوان عمومی برای طراحی و ساخت اِلمان میدان خبرنگار اقدام نماید.

- مقرر گردید نشریات استان بصورت سالانه مجلد و سازماندهی شده و برای کارهای تحقیقاتی در اختیار مردم, محققان و دانشجویان قرار گیرد.

- مقرر گردید اقدامات و مکاتبات حقوقی و قانونی لازم از سوی خانه مطبوعات استان با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان جهت ساخت "کافه فرهنگی خبر و رسانه" در محل حیاط خانه انجام گردد و پس از کسب مجوزهای لازم, شهرداری اردبیل کلیه هزینه ها و اجرائیات احداث و تجهیز کافه فرهنگی خبر و رسانه را متقبل گردد.

- مقرر گردید بمنظور جلوگیری از نابودی و از بین رفتن نشریات قدیمی موجود در خانه مطبوعات استان, این نشریات بصورت امانت به موزه شهرداری اردبیل واگذار گردد تا در معرض دید مردم قرار گیرد.

- مقرر گردید با همکاری روابط عمومی شهرداری اردبیل و مطبوعات استان, تعداد حداقل 50 نسخه از نشریات منتشر شده استان بصورت رایگان در اختیار روابط عمومی قرار گیرد تا در اتوبوس های داخل و خارج شهری, کافه های کتاب و مراکز فرهنگی عمومی بصورت رایگان در معرض دید و مطالعه مردم قرار گیرد.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 795801
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.