به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی شهرداری، آیت الله علی خاتمی در دیدار با اعضای شورای اسلامی زنجان با اشاره به آغاز فعالیت دور پنجم شوراهای اسلامی شهر و روستا افزود: چهار سال برای خدمت کردن زمان خوب ولی کوتاه است.
وی اظهار کرد: طبیعی است که هر کس تفکرات سیاسی خاصی دارد ولی زمانی که وارد شورا شدید این تفکرات را کنار بگذارید.
وی با بیان اینکه وجود شورای اسلامی شهر و روستا همانند مجلس شورای اسلامی است ولی آن طور که باید جا نیفتاده است، ادامه داد: قانون اختیارات وسیعی به شورای اسلامی داده است.
امام جمعه زنجان، با اشاره به اینکه فصل کاری در زنجان محدود است، ادامه داد: برنامه‌های بلند مدت و کوتاه مدت وجود دارد و باید کارهایی بر اساس این برنامه‌ها انجام شود تا باری به هر جهت نباشد.
وی با اشاره به اینکه انتظار مردم از شورای اسلامی شهر این است که نفری که جایگزین شهردار زنجان می‌شود باید یک سر و گردن از فرد قبلی بالاتر باشد، گفت: اگر این طور نباشد شان شورا زیر سوال می‌رود.
سرپرست شهرداری زنجان نیز در این دیدار اظهار کرد: تلاش داریم دین خود را مطابق انتظارات مردم به شهرمان و شهروندان ادا کنیم.
علی محمدی با بیان اینکه با همدلی که وجود دارد و حمایت‌هایی که می‌شود قول می‌دهیم این انتظارات را تا حد توان انجام دهیم، تصریح کرد: هیچ خلائی در خدمت به مردم ایجاد نمی‌شود.
وی ادامه داد: با وجود بدهی‌ها و مشکلات شهرداری همه پروژه‌ها در سطح شهر در حال انجام و فعال است.
سرپرست شهرداری زنجان با بیان اینکه نواقص وجود دارد اما مجموعه مدیریت شهری در خدمت مردم و شهروندان است، گفت: همکاران شهرداری به شدت تلاش می‌کنند تا خللی در ارائه خدمات به شهروندان وارد نشود.
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان نیز در این دیدار با اشاره به آغاز دور پنجم شورای اسلامی شهر زنجان گفت: کارها به صورت منسجم و با برنامه ریزی در شورای اسلامی شهر زنجان پیش می‌رود.
احمد نصیری افزود: روسا و اعضای کمیسیون‌های تخصصی شورا مشخص شده و کارها به صورت تخصصی انجام می‌شود.
7320/6085
دریافت کننده: اعظم شامی ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.