به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین محمود ترابی در خطبه های این هفته نماز جمعه گنبد کاووس گفت: انقلاب اسلامی بر اساس اراده الهی شکل گرفته و مورد توجه و عنایات حضرت حق است و کفار نمی توانند خللی در مسیر الهی این انقلاب ایجاد نمایند.
وی افزود: البته اتحادیه اروپا بر خلاف تصمیم آمریکا، شرکت های این قاره را موظف به همکاری با ایران راستای توافق هسته ای کرده که جای امیدواری است.
حجت الاسلام ترابی اضافه کرد: مردم ایران اسلامی باید هوشیار باشند و با وجود برخی سختی ها نباید فریب تبلیغات روانی دشمنان را بخورند.
وی تصریح کرد: حضور پرشور مردم در صحنه های مختلف اعم از نماز جمعه، مساجد، مراسم شب های قدر و راهپیمایی روز قدس، تداوم انقلاب را بیشتر میسر می کند.
امام جمعه گنبد کاووس با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، بر لزوم بهره مندی از فضایل این ماه و نیز ترویج فرهنگ افطاری های ساده در مساجد، حسینیه ها و امامزادگان تاکید کرد.
حجت الاسلام ترابی به انتقال سفارت آمریکا از تلاویو به بیت المقدس و شهید شدن 63 فلسطینی و زخمی شدن 2900 نفر از آنان نیز اشاره کرد و افزود: این واقعه، خونی تازه در جبهه مقاومت برای نابودی اسراییل و تقویت توجهات به انقلاب اسلامی ملت ایران در جهان ایجاد کرد.
وی گفت: بیت المقدس قبله اول مسلمانان است و به دامن اسلام بر می گردد و قطعا آمریکا، اسراییل و عربستان هیچ غلطی نمی توانند بکنند.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت در شرق گلستان واقع است.
3039/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.