به گزارش ایرنا، آیت الله سیدمحمد شاهچراغی در نماز جمعه این هفته سمنان افزود : مظلومیت فلسطین را رسانه ها به گوش جهانیان برسانند و جنایات رژیم غاصب صهیونیستی را در جهان مخابره کنند تا نام سرزمین مقدس فلسطین زنده بماند.
وی ادامه داد : بیت المقدس سرزمین به حق مردم فلسطین است و این کشور باید از دست استکبار آزاد شود و به طور قطع این مهم محقق خواهد شد.
امام جمعه سمنان در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع برجام اشاره کرد و گفت : آمریکا با عهد شکنی خود نشان داده پایبند هیچ تعهدی بین المللی نیست و قابل اعتماد نبوده است.
وی اضافه کرد : مسوولان امر مراقب باشند از چاله ای به چاه نیفتند چرا که اروپا در برابر آمریکا دست رد به سینه این کشور نمی زد و دنباله رو و پیشرو آمریکای عهد شکن است.
نماینده ولی فقیه در استان سمنان تصریح کرد : اروپا و آمریکا در راستای یک هدف آن هم عدم دستیابی به حق خواسته های ایران هستند.
وی با اشاره به آزاد سازی خرمشهر ادامه داد : خرمشهر با یاری خداوند ، پیامبر و امیرالمومنین و جان فشانی شهدا و ایثارگران آزاد شده است.
شاهچراغی به فضیلت های ماه مبارک رمضان اشاره و تصریح کرد : نزول کتاب های آسمانی پیامبران خدا، روزه واجب و افطاری دادن به روزه داران از جمله ثواب و فضیلت های ارزشمند این ماه مبارک است.
7342/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.