به گزارش ایرنا، حجت الاسلام رضا جوکار در خطبه های نماز جمعه این هفته قشم افزود: امت اسلام امروز بیش از هر زمان دیگر نیازمند وحدت است و از این رو مسلمانان بصیر و آزاداندیش جهان وحدت جوامع اسلامی را دنبال می کنند اما دشمنان اسلام این امر را تاب نمی آورند.
وی ادامه داد: دشمن با سوء استفاده از تفرقه مسلمانان نه تنها در مواضع خود پیش روی می کند بلکه از مسلمان نماها برای لطمه زدن به مسلمانان واقعی بهره می گیرد.
جوکار، به تغییر پایتخت رژیم صهیونیستی توسط رئیس جمهوری آمریکا اشاره و اظهار کرد: سیاست های مستکبران در منطقه شکست خورد و توطئه های آنان ناکام ماند و به همین علت به چنین اقدام بی شرمانه ای روی آوردند که نشان دهنده استیصال آنان است.
ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا پس از ماه ها کش و قوس بر سر اعلان تصمیم کاخ سفید در مورد به رسمیت شناختن پایتختی بیت المقدس برای رژیم صهیونیستی، بعد از ظهر روز چهارشنبه پانزدهم آذرماه، دستورالعمل انتقال سفارت این کشور از تل آویو به بیت المقدس را امضا کرد.
امام جمعه قشم ادامه داد: امت اسلام اقدام اهریمنی ترامپ را توهین و جسارتی بزرگ به مسلمانان تلقی کرده و آرام نخواهد نشست و در مساله فلسطین نیز دنیای استکبار ناکام خواهد ماند و قدس آزاد می شود.
وی اظهار کرد: امروز حاکمان تمام کشورهای اسلامی باید وارد صحنه شوند و از آمریکا تبری بجویند و یا حداقل در برابر تغییر پایتخت رژیم صهیونیستی موضع گیری صریح و شفاف داشته باشند.
جوکار افزود: جمهوری اسلامی ایران با آمریکا و رژیم صهیونیستی سر سازش ندارد و جوانان ورزشکاری که باخت را بر خود تحمیل می کنند اما حاضر به رقابت با ورزشکاران رژیمی نامشروع نمی شوند، نماد عزت ایرانیان هستند.
پس از مراسم نماز جمعه، نمازگزاران در یک راهپیمایی اقدام دولت آمریکا مبنی بر تغییر پایتخت رژیم صهیونیستی از تل آویو به بیت المقدس محکوم کردند.
7500/6048
خبرنگار: حسین آزاد منجیری**انتشار دهنده: خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.