حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی امروز در خطبه نماز جمعه این هفته ابرکوه افزود: این در حالی بود که کشورهای اروپایی آلمان ، فرانسه و انگلیس با صدور بیانیه از برجام حمایت کردند.
وی با قدردانی از تلاش دولت و مواضع خوب وزیر امور خارجه اظهارکرد: باید این تضمین تعهد آور برای منافع ایران باشد که اگر روزی منافع ملی ما در معرض تهدید قرار گرفت ، بحث خروج از برجام توسط ایران نیز کلید بخورد .
حسینی ادادمه داد: برجام، حاصل مذاکره دوازده ساله ایران با 6 کشور بزرگ جهان است و توافق مهم بین المللی است که مُهر و امضاء تمامی اعضای دائم شورای امنیّت سازمان ملل متحّد را دارد .
وی تصریح کرد: ایران باید سناریوی خود را با دادن ضرب الاجلی زمانی به اروپا نشان دهد که باید بیشتر بهره مندی کامل از منافع برجام برایش فراهم باشد وگرنه برای ماندن ایران در برجام دلیلی باقی نمی ماند .
7540/
***
امام جمعه مهریز گفت: وحدت امت اسلام و بیداری آنها تمام توطئه های آمریکا و اروپا در قبال قدس و مردم فلسطین را خنثی می کند.
حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در خطبه های نمازجمعه امروز مهریز گفت: همه بدبختی امت اسلام بخاطر دوری از قرآن مجید و ترس از دشمن است بنابرین باید با تمسک به ارزش های دینی در برابر دشمنان یدواحد بود.
وی ادامه داد: ملت ایران 40 سال است که در برابر استکبار جهانی ایستادگی کرده و تمام نقشه های آنها را با وحدت و اطاعت از ولایت فقیه خنثی نموده و قله های موفقیت را طی می کند.
امام جمعه مهریز بیان کرد: مردم باید همیشه گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشند چون آمریکا و حامیان او دست از ما و کشور اسلامی بر نمی دارند و فقط به دنبال براندازی هستند.
محی الدینی تصریح کرد: حضور مردم و جوانان در صحنه و بیداری در برابر نفوذ فرهنگی و اقتصادی دشمنان از وظایف مهم همه مردم در زمان کنونی است که باید پیگیر آن بود.
7541 / 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.