به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین جعفر رعایتی عصر یکشنبه در مراسم تجلیل از 25 مربی عقیدتی و رابطان نمایندگی ولی فقیه درحوزه های مقاومت ناحیه بسیج سپاه گنبدکاووس گفت: توافق هسته ای ایران با 6 کشور بزرگ دنیا به ملت ایران ثابت کرد که دشمنان انقلاب اسلامی که در راس آنان آمریکا قرار دارد، دروغگو هستند.
وی با تاکید بر ضرورت تقویت بصیرت در اقشار مختلف مردم برای شناخت دشمن و اهداف آنان، افزود: امروز دشمنان انقلاب اسلامی بیشتر از قدرت اعتقادی و دینی ملت ایران و نه از قدرت موشکی و نظامی آن، می ترسند.
حجت الاسلام رعایتی اضافه کرد: براین اساس دشمنان به دنبال آسیب زدن به قدرت دینی و اعتقادی ملت ایران از طریق جنگ نرم و استحاله فرهنگی هستند که باید مراقب این جنگ و آسیب های آن باشیم.
وی تصریح کرد: ملت ایران در کنار قدرت دینی و اعتقادی، سلاح مهم دیگری به نام غیرت نیز دارد که تلفیق این دو قدرت و پیروی از منویات رهبری، به یقین دشمنان را در جنگ نرم، همچون جنگ هشت ساله تحمیلی آنان شکست می دهد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان همچنین با گرامیداشت هفته عقیدتی - سیاسی سپاه و نیز هفته معلم، به اهمیت آموزش های عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج در افزایش بصیرت اقشار مختلف مردم اشاره کرد و گفت: تقویت بنیه اعتقادی سبب می شود تا در برابر توطئه های دشمنان فریب و شکست نخوریم.
حجت الاسلام رعایتی با گرامیداشت یاد و خاطر استاد شهید مرتضی مطهری و بیان نظرات امام راحل و نیز رهبری انقلاب در خصوص شخصیت دینی و علمی این عالم فرهیخته، افزود: شهید مهطری علاوه بر معرفت و شناخت درست نسبت به معارف اسلامی، جامعه شناس آگاه به مسائل زمان خود نیز بود.
وی اضافه کرد: این آگاهی و شناخت سبب شد تا استاد مطهری کتاب های خود را متناسب با نیاز جامعه به رشته تحریر درآورد که مورد توجه و تایید امام راحل و نیز اقشار مختلف مردم از جمله استادان دانشگاه و دانشجویان قرار گیرد و امروز مردم می توانند این کتاب ها را مطالعه نمایند.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
/3039/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.