به گزارش خبرنگار ایرنا؛ حجت الاسلام همدانی در خطبه های نماز جمعه این هفته کن افزود: ملت آگاه و بابصیرت ایران هیچ هراسی از آمریکا ندارند و بر موضوع «دشمنی مداوم این رژیم با ایران و انقلاب اسلامی» اعتقاد راسخ دارند.
وی اظهار کرد: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا در طول 4 دهه گذشته توطئه های زیادی را علیه ملت ایران و انقلاب اسلامی طراحی کرده که تمامی آنها با هوشیاری وبصیرت مردم، خنثی و نقش برآب شده است.
خطیب موقت نماز جمعه کن گفت: مردم هوشیار و فهیم ایران اسلامی با ایستادگی در برابر توطئه های استکبار جهانی، همواره قدردان رهبری های حکیمانه رهبر معظم انقلاب برای مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان انقلاب و اسلام هستند.
حجت الاسلام همدانی در ادامه به ناآرامی های اخیر در کشور اشاره و تصریح کرد : جمعی از مردم مطالبات به حق و قانونی خود را مطرح کردند که افراد فتنه گر و منافق قصد داشتند با سوءاستفاده از این حرکت مردمی، در کشور آشوب و اغتشاش ایجاد کنند.
وی تصریح کرد: این ترفند و توطئه آمریکا و عوامل فتنه گر و منافق نیز با هوشیاری، حضور موثر و اقدام آگاهانه ملت و مسئولان نظام، شکست دیگری را بر دشمنان ایران اسلامی تحمیل کرد.
خبرنگار: سید جواد آل داود - انتشار: محسن فتاحی
تهرام/7243**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.