حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی امروز در خطبه های نمازجمعه مهریز با اشاره به سخنان و مواضع غیراصولی دونالد ترامپ رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا علیه ایران اشاره کرد و با محکوم کردن آن افزود: دولت آمریکا و حامیان آنها در منطقه فقط به دنبال منافع خود هستند.
وی ادامه داد: اگر تاریخ 38 ساله انقلاب اسلامی مورد بررسی قرار گیرد به خوبی توطئه ها ، بدعهدی ها و دشمنی های آمریکا و حامیان آنها علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران مشخص است.
خطیب جمعه مهریز در ادامه به نقش سپاه در دفاع از نظام و دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: سپاه پاسداران مظهر دفاع ملت شجاع ایران اسلامی از آرمان های بلند خویش و همچنان دژ تسخیر ناپذیر ملت و زینت کشور است.
محی الدینی اظهار کرد: سپاه در زمان حضرت امام راحل (ره) چنان در راه نجات میهن اسلامی ایستادگی کرد که مفتخر به مدال اگر سپاه نبود کشور هم نبود شد و در سال های کنونی آنچنان در راه خدا مجاهدت کرده که باعث نفرت کفار شده است.
وی تصریح کرد: مجاهدت مخلصانه و ایستادگی در راه انقلاب اسلامی باعث شده است تا دشمن در اقدام های اخیر خود دست به جنونی دوباره زده و تصور کند که با تهدید و فشار می تواند مردمان مجاهد ایران اسلامی را عقب براند.
امام جمعه مهریز تاکید کرد: شیطان بزرگ اکنون با عهد شکنی آشکار و بی شرمانه در برجام و تلاش خائنانه اش در به شکست کشیدن آن، ماهیت پلید خود را یک بار دیگر روشن ساخته و به بهانه های واهی به دنبال افزایش تحریم ها علیه ملت ایران و تشدید فشار بر مردم ایران است.
محی الدینی تصریح کرد: دستگاه دیپلماسی کشور ما باید جواب دندان شکنی به مواضع خصمانه آمریکا علیه برجام و ملت ایران بدهد که دیگر نخواهند با برجام بازی بکنند.
مرکز شهرستان مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
7541/2047* خبرنگار:ندا سبحان زاده**انتشار - عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.