به گزارش ایرنا، آیت الله سید محمد موسوی در خطبه های نمازجمعه این هفته آران و بیدگل افزود: برای همه ما ثابت شده است که دشمنی آمریکا با ایران از حالا نیست و از گذشته تاکنون بوده و ادامه دارد و برای ما روشن است که همه فتنه های جهان زیر سر آمریکاست.
وی با بیان این که درسنای آمریکا قانونی بنام اس 722 تصویب شده است افزود: وزیر امور خارجه آمریکا مدعی شده است سیاست آن ها حمایت از عناصر داخلی مخالف نظام جهت تغییر حکومت ایران به صورت نرم ومسالمت آمیز است که بداند مثل همیشه شکست خواهد خورد.
وی ادامه داد: آمریکا هرگز با ما دوست نبوده و حتی بعد از مذاکرات و برجام هم دیدیم که فقط لحنشان تغییر کرد ولی ماهیت آمریکا همان است و دست از دشمنی با ما بر نمی دارد.
امام جمعه آران و بیدگل با بیان این که آمریکا با تصویب چنین قوانینی چند هدف شیطانی دارد افزود: نا امنی داخلی که در چند وقت اخیر توسط گروهک داعش شاهد بودیم و به تعبیر رهبر معظم انقلاب ترقه بازی بیشتر نبود و همچنین ایجاد نا امنی اقتصادی با تشدید تحریم ها وشایعه پراکنی ورشکستگی بانک های ایران از اهداف آنهاست.
وی خاطرنشان کرد: هرچه زمان می گذرد دولت مستکبر آمریکا بیشتر دشمنی خود را به نمایش می گذارد و باید بداند که این فتنه ها هر گز راه به جایی نخواهد برد.
وی با بیان این که روز قدس امسال بسیار باشکوه برگزار شد افزود: راهپیمایی امسال با توجه به اتفاقاتی که افتاده با گذشته متفاوت بوده و مردم با حضور پرشور پیام مهمی به دشمنان دادند.
وی اظهار داشت: رژیم اسرائیل با ایجاد داعش به دنبال حاشیه امن برای خود است تا بتواند منابع جهان اسلام را نابود کند ولی بداند که آزادی قدس شریف نزدیک است.
7408/7472 * خبرنگار: حسین منصوری فر * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.