به گزارش ایرنا ، حجت‌الاسلام میرزا حسین معتمدی فر درخطبه‌های نماز جمعه این هفته میناب افزود: حضور حماسی اقشار مختلف شهرستان در راهپیمایی روز قدس باوجود این هوای گرم و با زبان روزه جای تقدیر و تشکر دارد.
وی ادام داد: بنیانگذار کبیر انقلاب یک سال پس از شکل ‌گیری انقلاب اسلامی، در تصمیمی هوشمندانه جمعه آخر ماه رمضان را به‌عنوان روز قدس نام ‌گذاری کرد که توانست قدس را به‌عنوان مظهر امت اسلامی در مقابل استکبار نهادینه کند.
وی بابیان اینکه در روز قدس مسلمانان به جهانیان اعلام می‌کنند که مساله فلسطین مساله اول جهان اسلام است، تصریح کرد: هیچ قدرتی نمی‌تواند قدس را از صدر اسلام بودن خارج کند تاز مانی که رژیم جنایت ‌پیشه صهیونیستی از روی کره خاکی محو شود.
معتمدی فر با اشاره به اینکه دفاع از فلسطین دفاع از حقیقت و مبارزه با اسرائیل مبارزه با نظام سلطه است، افزود: ما در مقابله با اسرائیل دو راه داریم یکی نابودی کامل آن و دیگری سازش و تن دادن به این خواری و ذلت و هیچ‌گونه راه سومی وجود ندارد ضمن اینکه مسیر مبارزه با اسرائیل غاصب شعار مرگ بر آمریکا است.
امام جمعه میناب اظهار داشت : شکست‌های پی ‌درپی تروریست‌ها در عراق و سوریه و سیلی محکم سپاه پاسداران به تروریست‌ها نشان داد که زمان بزن‌ ودررو گذشته نیست، این اقدام سپاه که با اشراف کامل اطلاعاتی و با هماهنگی کشور مورد اصابت موشک بود بسیار اقدام باعظمتی بود و بطورقطع ما سال‌ها بعد پی به ابعاد بزرگ این حماسه و سیلی محکم پی خواهیم برد.
وی با تأکید بر اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با هوشیاری کامل پاسخ ترقه ‌بازی‌ها را داد و سایه جنگ را از ایران دور کرد، توضیح داد: چرا که ممکن بود در سفر اخیر ترامپ به عربستان، سران این کشور همانند صدام فریب بخورند و تصمیم به حمله به ایران را بگیرند اما با این اقدام سپاه نه ‌تنها عربستان بلکه بزرگ‌تر از عربستان نیز جرات نمی‌کنند به ایران حمله کنند.
امام جمعه میناب همچنین از نیروهای عزتمند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راستای پاسخ به تروریست‌ها و شاد کردن دل ملت ایران تقدیر و تشکر کرد.
معتمدی فربا گرامیداشت سالروز حماسه تروریستی 7 تیر و شهادت شهید بهشتی و یاران امام، به فرارسیدن هفته قوه قضاییه اشاره و افزود: قوه قضاییه مظهر عدالت در هر جامعه‌ای است که ضامن دوام مملکت و نظام اسلامی است و ما این هفته را به‌تمامی زحمتکشان قوه قضاییه و قضات تبریک می‌گوییم.
7194/6048
خبرنگار : علی نجفی ** انتشار دهنده : خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.