فرمانده سپاه عاشورا گفت: دشمنان باید بترسند از روزی که ایران تصمیم جدی به‌منظور آسیب وارد کردن به منافع جبهه‌ی استکبار را داشته باشد.
سردار غلام‌عسگر کریمیان در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، مصداق آیه‌ی شریفه‌ی "أشداء علی الکفار و رحماء بینهم" اقدام می‌کند و در عین اینکه خادم و خدمت‌گذار ملت، انقلاب و جبهه‌ی مقاومت اسلامی است، دشمنان باید از سپاه و قدرتش هراس داشته باشند.
وی ادامه داد: تا زمانی که سپاه پاسداران و ملت شریف ایران به آرمان‌های انقلاب تمسک جسته‌اند، دشمنان هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند! پیام اقدام موشکی سپاه بر مواضع داعش نیز این بود که "ما می‌توانیم از خودمان دفاع کنیم".
وی گفت: به لطف خداوند متعال و به برکت خون پاک شهدا، مجاهدت مجاهدان و فعالیت‌های دفاعی، انقلاب اسلامی ایران یک قدرت بازدارندگی عظیم ایجاد کرده که دشمن خود نیز اعتراف می‌کند که اگر زمانی جنگ را شروع کند، پایان دهنده‌ی جنگ دیگر خودش نخواهند بود.
سردار کریمیان در این راستا اضافه کرد: در صورت کج‌فکری، منافع آمریکا و جبهه‌ی استکبار در هر نقطه از ایران و جهان زیر آماج مسلسل‌ها و موشک‌های پاسدارهای انقلاب اسلامی خواهد بود.
وی تاکید کرد: روز قدس تنها بحث فلسطین نیست، بلکه طبق فرمایش امام (ره) روز قدس، روز اسلام است؛ طبق امر نبی مکرم اسلام هرکس صدای فریاد و استغاثه انسانی را بشنود که مسلمانان را به یاری می‌طلبد و به یاری او نشتابد مسلمان نیست! لذا مسئله‌ی قدس مسئله‌ی اسلام و کفر، اسلام و یهودیت و مسئله‌ی اسلام و صهیونیست است.
فرمانده سپاه عاشورا تشریح کرد: حضور ما در صحنه‌های مختلف و به ویژه در راهپیمایی روز جهانی قدس، تجدید میثاق با آرمان‌های امام(ره)، دفاع از جبهه مقاومت و مقابله با صهیونیسم جهانی است.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.